četrtek, september 01, 2005

"Kiss me on my neck," poje Erykah Badu. Njen glas me sprošča, navdihuje, odnaša.

"I want somebody to walk up behind me
and kiss me on my neck and breathe on my neck
~
If you want to feel me
better be divine
Bring me water for these flowers
growing out my mind
Give me nothing
breathe love in my air ..."

Izžeta. Oseka. Nimam se pod kontrolo, zdirjam v furijo. Imam že vse nastlano, prvi pokazatelj, da v meni kaj divja. Sicer redoljubna, ko se kaj prikrade vame, kaj takega, ki brca, grize, miga, se vse takoj podre. Razpoloženja iz pikastih ploščic. Domin.

Danger.

Plesala bi v morski vodi. Ne pretopli, da bi koža ostala dobro nabrušena, stopala ravno prav gibka. Oči bi zaprla. Ob plimi bi odplavala z delfini.

Impulzivka.

Mmm ... Njeno zapeljivo mrmranje asociira s svežimi, zeleno-rumenimi melonami. Zrele, vodene, skladne, oblinaste.

Oblizovanje.

Beautiful contradiction, pravita Beverley Knight in Musiq Soulchild.


"Be careful what you wish for it will come to you ...
~
Baby we make such a beautiful contradiction
together we are in no two ways the same
and it's the very thing that sparks the flame"

X