nedelja, avgust 31, 2014

Nežne češplje

Na knjižni polici sem našla nekaj listov papirja, kamor ponavadi prepišem ali skopiram kakšne misli, pesmi, ki so mi všeč. Na enem je pesem Nežno pesnice Laure Salomon, ki pravi, da rada izreče besedo palačinke. Tako kot jaz rada rečem češplje. Rada jih valjam po ustih, tudi med prsti. Za tujce skoraj neizgovorljiva beseda, meni pa so naši šumniki všeč, ker mehčajo jezik in vanj vnesejo igrivost, otroškost. Češplje rečem enako rada, kot rada spim na sveže postlani postelji.

Ko mi gre kdo že hudo na živce s kakšnimi prerigoroznimi razlagami, bi mu z veseljem rekla: " ... veš kaj, češpljo si zatakni za uho, pa bo boljš." Beseda češplja in podoba, ki jo označaje, imata v sebi nekaj sončnega, ki se verjetno stopi na ustnicah na poti navzdol, bi rekla Laura. In ker so takšni naravni zakoni, kot sem jaz dan, ti pa nisi noč in včasih pustimo mačkam, da nas ugriznejo v levo roko.