sreda, januar 11, 2006

Ko sem večino včerajšnjega dne obsedela za knjigami, zabubljena, me je Ana za hec povabila, naj se ji pridružim v Coimbri, kjer bo do konca jan., dokler ji v Lizboni ne uredijo stanovanja. Ja, vrla štajerka se je preselila na Portugalsko, kjer, pravi, ne manjka lepih deklet, pijejo slabo kavo, ne poznajo kisle smetane, cene interneta so vrtoglave, telefonskih impulzov sploh, ampak, čuj, reče, bo. Delo web designerke bo kmalu takšno, kot mora biti. Stvari se sestavljajo. Ana je moja internetna prijateljica, »spoznali« sva se kak teden, dva, preden je odjadrala. Če pome pošlje nekaj sibirskih jelenov s sanmi, ki me odpeljejo v mediteransko osrčje; sem namreč brez fičnikov, trenutno ne bi skupaj napraskala niti za letalsko karto, sem za. No, danes bi že bolj razmislila, ker se grem v pet. naslajati nad neko vznemirljivo gled. predstavo. Potujem itak ves čas, v glavi. Vsak dan sem marsikje. Je hitro, brezplačno, in doživiš samo tisto, kar si želiš. Fino, ne?! Potrebuje kdo napotke za uživaštvo? Free of charge, seveda.

3 Comments:

At 2:58 pop., Blogger quercus said...

Coimbra, bil tam dvakrat po par dni, dopadljivo univerzitetno mesto, ki omrtvi za praznike ko se študentarija preseli domov. Spomnila si me na tiste strme uličice ki vodijo od stare univerze proti glavi ulici in so polne skritih kafičev, prodajaln keramike, arhitekture s keramičnimi dodatki v fasadah, uličnih svetilk. Tam sem nabavil nekaj albumov s Fadom čist tak za občutek. Hej splača se it tja.

 
At 3:20 pop., Blogger Zvita said...

Zveni inviting.

Tudi fado mi odgovarja.

Verjamem, bi šla kdaj, na sprehod, spomladi recimo(leta ....), časa dovolj.

Zdajle, ravno iz Šmarjetne gore, lahko rečem, da tudi naša deželica ni od muh, še posebej takole pokrita z debelo belo odejo.

 
At 10:18 pop., Blogger quercus said...

Se strinjam ampak od časa do časa moraš pobegnt še kam drugam kjer je lepo, da te pol vse skupaj spomni kako lepo je doma :).
Mi je rekla gospodična Portugalka, ko sem ji poslal fotko nekje iz zasnežene Slovenije, da izgleda kot Laponska, dežela božička in severnih jelenov.

 

Objavite komentar

Links to this post:

Ustvari povezavo

<< Home