sreda, februar 22, 2006

60 : 40

Sanjala sem, da sem pred provokativno ocenjevalno komisijo morala odigrati 60 % kokoš in 40 % žensko. K navodilom so spadali še naslednji podatki:
kot 60 % kokoš in 40 % ženska zapuščaš svojega partnerja, starca brez zob in pijanca, na koncu 10 minutnega nastopa pričakujemo katarzični twist.

Predvidevam, da je purja plat zadeve rahlo povezana z ogledom
Une vraie jeune fille, sicer že nekaj časa nazaj; prizorček, ko dekle po vseh štirih kokodaka po tleh z v rit zataknjenim peresom, me lovi. V glavnem, izziv se mi je sprva zdel težak, kaj hitro pa sem se vživela in začela vaditi neko plesno-kurjo koreografijo. Govorila nisem kaj dosti, privoščila sem si samo nekaj besnega čivkanja o stari pijanduri z mehkim ***** , veliko prhutanja, pritlehnosti in seveda pero, tam, kamor spada. Repje igre. Odzivnost ocenjevalcev je bila mešana. Nekateri navdušeni, drugi manj. Ko sem se izčivkala in sploh, je sledil twist:
»Ampak jaz ga imam rada,« sem dahnila kot milo pišče, ko naj bi odletela iz kurnika.

Opombe: za pripravo sem imela na voljo 20 min., med tem časom sem sladokusno uživala, spomnim se občutkov, od vizionarstva mi je jemalo sapo in niti malo treme nisem imela + med pripovedovalci današnjih sanj, v realnem, sem zmagala, čeprav Vesna sanja erotične sanje, v katerih so udeleženi njeni soigralci oz. sodelavci, v režiserjeve sanje pa se je tokrat naselila Bojana Kunst, ki je sploh ne pozna ...

1 Comments:

At 3:29 dop., Anonymous Anonimni said...

Rada ga imej, seveda!

Tvoj Petelin

 

Objavite komentar

<< Home