torek, marec 21, 2006

Jukebox mi kar prijazno izbira dopoldansko glasbo, A. Piazzolla, F. Wong, etiopske vedrilne, J. Scott, Des'ree, J. Garbarak, Los Gitanos – Cantan a F.G. Lorca, L. Reed, Björk – "Venus as a boy " se zdaj vrti ... Čaka me učenjaški dan, zvečer se nagradim z ogledom gled. predstave. Mogoče zvabim Jano na kavo, da se pomeniva o scensko-kostumskih rešitvah za moj »prvorojeni« projekt. Rabim protiutež, praktičnost, njo, da se ne izstrelim v temo, fiktivno obtežena.
Ko delam oz. razmišljam o nečem, kar me vabi, izziva, sem vsa naježena. Diham trikrat hitreje, vid se mi izostri, tip in okus tudi. Vonj ustrezen tudi kačam, sluh ježkom, ki se odzivajo na vsak še občutljivejši šum. Raziskovanje je najvznemirljivejša avantura. Vzpon proti kraterju.


»His wicked
sense of humour
suggests
exciting sex!

his fingers
they focus on her
touches
he's venus as a boy

he believes in a beauty
he's venus as a boy

he's exploring
the taste of her
arousal
so accurate

he sets off
the beauty in her
he's venus
venus as a boy

he believes in a beauty
he's venus as a boy.«

4 Comments:

At 12:11 pop., Anonymous Anonimni said...

bi bil kdorkoli na sliki

čl.

 
At 2:55 pop., Anonymous Anonimni said...

piazolla

 
At 3:26 pop., Blogger Špiklja said...

http://www.piazzolla.org/biography/biography-english.html

 
At 11:16 dop., Anonymous Anonimni said...

That is hot.....

 

Objavite komentar

<< Home