ponedeljek, marec 20, 2006

Tale punčka (iz filma Drowning by Numbers) sem jaz. V polomljeni, recimo da napol izdelani krinolini, pod nočnim nebom sredi ulice vrti in preskakuje kolebnico, njena smešna silhueta - široka obleka, podivjani lasje, se kot gigantski plapolajoč metulj senči na osvetljenem pročelju. V laseh ima venček oz. neko cvetje, obleka je grajska in ona na vedno istem kraju šteje svoje zvezde. Imenuje jih izjemno sofisticirano, izgovarja pa že kar mojstrsko. Našteti jih zna 100, kar ji zadostuje. Prizor za v herbarij. V tem filmu ne edini.

3 Comments:

At 10:17 pop., Anonymous Anonimni said...

nekje pet let nazaj sem ga videl in se zaljubil. hkrati tudi pozabil naslov (se mi je skoz zdelo Counting Stars:-)

uradno si postala moj svetilnik za filme...

...ko najdem čas si jih bom tudi dejansko ogledal:-I

 
At 3:17 pop., Blogger Špiklja said...

le daj

tudi mene čaka kar nekaj obetavnih naslovov

 
At 1:39 dop., Anonymous Anonimni said...

sporoči kaj in kako ko si ogledaš

 

Objavite komentar

<< Home