torek, maj 16, 2006

Čudovit večer je. Santana in Black magic woman. Kepica čokoladnega sladoleda s čilijem na Čopovi po zaključku Kvarteta, ki me prijetno zaziblje v razmišljanje o nevarnih razmerjih. N. Matjašec in R. Polič sta bila nocoj kar prepričljiva, njuna različnost, v mnogo pogledih, je zanimiva. In vedno bolj me intrigira kostumografsko ime Belinda Škarica; tako primerno. Imam gledališko-gledališki teden. Če bo le zneslo, si grem ogledat še Fragile in Hamleta.

Izbrana večerna temperatura, ne pretoplo ne prehladno, rahel veter, nežni zvoki uličnih pevcev in turisti, zvedavo zadovoljni, naredijo iz Ljubljane očarljivo prestolnico.

Z do tal dolgim rdečim krilom sem naredila tudi dobro delo; pometačem, če so, sem znatno skrajšala jutranje pometanje Čopove in Miklošičeve. Prah s pločnikov mi je lepo obarval stopala, vse tja do gležnjev sem vzorčarsta, čisti so samo prsti, ki so jih pokrivale balerinke.