četrtek, maj 11, 2006

Za silo potešila lakoto s solatno rižoto, pečene ribe na ljubljanski tržnici so mi nemarno vzbudile tek.

Another shopping spree. Sariko me je oblekel s kraguljčkastim modrčkom, krilom in rutko za belly dance, za zraven sem morala kupiti veselo zapestnico (na fotki), za darilo dobila cekarček, še enega kupila, malho (fotka) pravzaprav, ki sem jo že dolgo nazaj opazila v izložbi nazaj grede iz teatra, nanjo že skoraj pozabila, dokler si nisva danes slučajno padli v objem. Morali sva se imeti. Čakala me je.

Z Jano, ki se je preselila na rob Slovenije, S Primorska, sva se podali na izlet. Ona nekaj opravkov na
Alu-ju, kjer sva upali, da srečava enega seksi prfoksa, no luck, skupaj po trgovinah, na kavo, sendvič in sladoled. Mestni asfalt se že žge, sopara se vali med pisanimi gnečami. Mislim, da sem videla tudi Njega, nahitro, odsekan pogled skozi odprto avtomobilsko okno, očala, skuštran kot vedno. Nisem niti docela dojela, lahko da je bil kdo drug, ne bi bilo čudno. Se zgodi, da se kdo mimogrede zrine na njegovo mesto, trenutek nepozornosti in že poljubljaš nekoga tretjega.

V koloni domov sva fantazirali, kako bi se kopali v osvežujočem morju, ali pa vsaj poležavali v kakšnem
jacuzziju, na dosegu mrzla limonada.

In novega dopisovalca imam, ki je izvrsten vrtnar ;) in ni spal z V. Milek. Slava mu!

Zdaj bom malo pocingljala, potem pa k knjigam, se mi niti malo ne da.

+ The cutest trgovinica.