torek, maj 02, 2006

Nana na obisku













K sosedom je nek fant na obisk pripeljal tole lepo damo z imenom Nana. Je očarljiva, prijazna, krotka, mislim, da sem se zaljubila v nemške doge. Nekoč bi zelo rada imela velikega, močnega, ljubečega psa, ki bi mi stal ob strani in me spremljal na sprohode. Vem, da takale mrcina zahteva veliko prostora, četudi njen gospodar pravi, da je nezahtevna hišna ljubljenka, ki spi z njim v postelji, časa, pozornosti, aktivnosti. Tudi poje celega hudiča. Je pa zanesljiva, zelo miroljubna - pametna vzgoja in predana. Tehta najbrž več, kot jaz.
S takim psom mi ne bilo treba s seboj nositi niti solzilca.

2 Comments:

At 5:16 pop., Anonymous Anonimni said...

Lep kuza sicer nimam nobenega samo muco ampak mogoce si ga umislim..sicer sem pa navdusen nad haskiji ali samojedi upam da kdaj..zdej si ga niti ne zasluzim bi samo oba trpela..lp

 
At 1:21 pop., Anonymous Anonimni said...

Če ti je doga pisana na kožo, te bo kmalu našla.

Mene je že: http://lupus.request-response.com

 

Objavite komentar

<< Home