nedelja, september 10, 2006

v temnici


zvita pod varovalno mrežo proti mrčesu
trk po razmajanih vratih hotela california
moški z norim glasbenim ritmom med očmi, poln pričakovanja

prepoten trup, ognjenik med nogami
odrešujoč nasmeh, ki razorožuje
»desperate for some lovin', couldn't wait til tomorrow,« reče
predčasno vrnjen v neposeljeno naročje
klic domov: »jaz bom kar ostala, mami prideš na poroko?
cepit se moraš prej, pa antimalariki,
ne, ne bo me še s povratno vozovnico, verjetno sem noseča«
modra črtica – negativen izris
pobita vznesenjaštva
celovečerna pregovarjanja
vesla potonila pregloboko
zjutraj izbereta vsak svojo pot
skok v prihodnost
v zaodrje
novorojenih sanj
njegov nemiren korak
kita temnih las okrog tega viteškega vratu
ki ni moja

nikoli nisem imela tako dolgih las
in: »niti pod razno, nikoli več, hvala«
je vse kar mi ima povedati
zgodnjepoletna okrevanja pod drevesom
lahko ga izženem iz sebe
»veliko govorite«, negoduje starosta
»saj me sprašujete, je to mar slabo?«
»bomo videli« (ali pa oslepeli pod težo kandidatkine nevrotičnosti)
pa dajmo: »ob svetem nikoli«
»moje ime je jernej lorenci in vas bom«
ocenjevalni kartel, vsak s svoje razgledne ploščadi
večstopenjska premerjanja
brez šivalnega pribora
njihove projekcije
človeških diapozitivov
se ob svetem nikoli telesa izpraznijo?
naj težke zavese zavežem visoko pod stropom

in tam domujem teh nekaj minut?
se bi strgale?
priprava v odsotnosti duha
»vas vznemirja nasilje?«, zareže
masturbacija po domače
ne, ne tukaj, ne zdaj!
tleskanje jezika po ustnem nebu
tišina
rečem samo: »halo?«
starinski telefon, prazna steklenica viskija, lanterna, ura, ki ne tiktaka
asimetrija mirujočih stolov
ki nimajo svoje biti
kliše kliše kliše !!!
z vsakih srčnim utripom manjša
»bi rekli, da ste bili zanimivi?«
na smeh mi gre, sranje
»najbrž ne preveč«
»marsikaj slikovitega bi se lahko zgodilo, se vam ne zdi?«
»ob svetem nikoli?«
stisnjenih zob se skupaj nasmejmo
saj vemo, kaj delamo
imajo prav, preveč sem se vživela vanjo
v karikirano vzročno ozadje
mene pa ni, z eno nogo sem krvava ostala v kopalnici hotela v leedsu
sarah kane sem jaz, nesmrtna
cate pa najina zunajmaternična dvojčica
kar grem
tukaj nimam kaj početi
sem že zmatrana
v štirih kartelnih letih bi si izkljuvali oči
z odsekanimi rokami si še las ne morem splesti
--- kdo je tukaj slep?!
janeževi obkladki
še toliko plesa je za vogali
in nenapisanih knjig

tudi kakšen drug nemiren hodec
mogoče
znotraj filozofskega potovanja
ki se bo nagnil čez svoj okvir in grabežljivo zajel iz vodnjaka
razvite neuspehe obesiti med ostalo šaro
železniška proga zdaj odprta v obe smeri
zelen semafor
ranjeni kormorani bomo razprtih peruti
brez okov
odprhutali v bolj gibljivo