torek, januar 15, 2008

Mačjevanje




Počitnice. Kakor pred dvemi desetletji, ko smo osnovnošolčki navijali za sneg, da je bila Torklja primerno sankališče in dričališče, vsak vrt pa sta krasila vsaj po en snežak in skakalnica za spuščanje smučk, pretopljenih zobnih ščetk, in frnikol. Predvsem sem že malo v letih za zimske počitnice - pozno študiozna; mlade ženske v tem času organizirajo zimovanja za svoje potomčke, ko pišoča, ganjena, z budnim očesom spremlja vragolije odraščajoče mačke, ki po tleh preganja svinčnik. Ker nimam izpitnih dolgov, se lahko posvetim seminarskim eksplikacijam in podobnemu delu. Police zasute s Kantom, Proustom, prevajalno literaturo. Znebila sem se tečnega študentskega dela, in si pridobila stimulativnejše, v kakršnem se vidim tudi v nadalje. Muca mi je za pozno dobro jutro ravnokar skočila za vrat, in tačko namočila v kavo.
- Brez muzike sva. -
Ko ne sanjam o rozinah, ki mi zrasejo iz nežne poljubovalne srbečice na dekolteju, mi skozi okno izza gozdne panorame mežikajo žlehtnobni oblaki. Sicer so, opažam, koža po vsem telesu in celo nekateri organi, lepši, ko jih deliš z nekom, ki virtuozno brenka na tvoje strune.
Zapis za stare čase, da sadovnjak ne bo tako opustel.

1 Comments:

At 11:39 pop., Blogger Tomaz said...

(zgoraj)

Outside in the yard,
many birds at the feeder,
and ME behind glass.

(spodaj)

I'm such a smart cat.
When I think I'm in trouble,
I purr and look cute.

 

Objavite komentar

<< Home