sreda, september 28, 2005

Scandalous

Gledam video Scandalous s sicer drugačno »vsebino«, ob njem pa sem se spomnila nečesa, kar toplo priporočam vsem puncam.

Prepričana sem, da se naslednje dogaja tudi vam (reveži si ne morejo pomagati, bontona pa še niso vzeli):

~ ko se pogovarjate s kakim tipom in želite, da vas posluša, ne samo sliši, medtem ko ima privat tihi pomenek z vašimi prsmi, vi pa buljite v njegovo rahlo nagnjeno lasišče, kar tudi ni preveč vzpodbudno vzletišče za debato, si mirno vzemite pravico, da podrobno preverite njegovo moškost; jaz se je bom lotila kar ročno, če me bo stvar pritegnila in recimo preverila, če nosijo navadne spodnjice, ki zadevo kajpak stisnejo, jo optično zmanjšajo, bi rekli sami, morda jim prosto opleta v udobnih bokserkah ...

Že zadnjič sem razmišljala o tem, ko se je nekdo predzno izognil face to face pogovoru in res lep, dooolg čas mirno pripovedoval gospodičnama nižje. In to izvedejo povsem samoumevno. Me zanima, če bo inšpekcija njihove izbokline požela podobne reakcije.