sobota, november 12, 2005

Ta vikend bom gledala filme. Gnezdno razpoloženje. Loadam si Hideous kinky, Kate Winslet – English rose, zelo mi je všeč, ona, ne znam razložiti zakaj, mogoče rahločutnost in nevsiljiv seksapil obenem, ki ju izžareva, in Eternal sunshine of the spotless mind. H. kinky (zanimiva beseda) sem najprej prebrala v angleščini, potem sem v Londonu tudi že gledala film; v predbožični evforiji, rahlo otožna kot vedno, ko se bliža ves ta neznosen pomp, pri Danielu in Lisi, z Danielom, absolutnim filmofilom, ki je v življenju znal prijetno združiti s koristnim = donosnim, se pravi, kot popoln fresman v tem biznisu, kar se izkušenj tiče, in znanja, gnalo ga je golo zanimanje, ljubezen do filmskega platna, keš je pritekal že prej, iznajdljivost pač, in se je pri 32-ih »upokojil« kot lastnik in upravnik zasebnega kina na luksuzni londonski lokaciji ~ za sladokusce, ki si npr. med ogledom filma želijo privoščiti kozarček šampanjca in prigrizek na stilni zofi, da, tudi to se da ... Vedno poln zgodbic, popremiernih predvsem, saj so v njegov kino rade zahajale dame tipa Nicole Kidman, Kate Moss ... V glavnem, še enkrat ga hočem videti, me zanima, kako ga bom dojemala zdaj.

Včeraj sem do konca pogledala Unfaithful in mi ni žal. Dan pred tem Just a kiss, sicer aktualen in domiseln, a na momente, vsaj zame, malo preveč risankast.

Če ima kdo kak predlog oz. priporočilo, naslov filma seveda, se priporočam.

2 Comments:

At 1:38 pop., Anonymous Anonimni said...

glede na tvoje razpolozenje, te moje ideje ne bodo navdusile :) nekak takole, ampak ne ravno v tem razporedu :)

Pulp Fiction
Trainspotting
Blue Velvet
Mullholand Drive
Wild at Heart
Jackie Brown
Snatch
Fight Club
Memento
Reservoir dogs
Dogville
Amelie Poulain
Kill Bill
Requiem for a dream
American History X

 
At 1:52 pop., Blogger Špiklja said...

Hvala, nekaj teh sem že videla, nekaj me jih ne zanima, na hitro kljukico naredim ob Blue Velvet-u, tega si bom snela.

Ne lovijo ravno mojega razpoloženja, ja. Gledala sem npr. Requiem for a dream, zelo pretresljiv, sem ga čutila ves vikend, že dolgo nazaj. Podobno kot roman R. Doyla, Ženska, ki se je zaletela v vrata, če te zanima. Drugačne sorte brutalnosti sicer, ampak priporočam vsakomur ...

 

Objavite komentar

<< Home