nedelja, december 18, 2005

Coffee And Cigarettes, 2003

Parada kave in cigaret. Všeč, všeč, všeč. Blizu mi je ta vrsta humorja, ki te ves čas rahlja z nasmeški, ker je tako banalen in resničen. Še posebej moške debate, ki odgomazijo po grlu kot gošča v kavi. Vse zgodbice so po svoje zanimive, sestrični, Iggy in kolega, dvojčka, igralca, najboljša prijatelja, nespretni Casanova, Bill Murray ter dva tipčka iz benda, iz katerega sem se z dvema članoma (če menedžer šteje) eno noč, umm ... družila, skoraj dve leti nazaj, v Kranju, verjeli ali ne, ne, ne s taistima iz filma. Mali veliki svet :-) ...


Res se ne znamo pogovarjati oz. si nimamo kaj povedati; redko med sogovornikoma preskoči iskra razumevanja, tiste magnetne sinergije, ki je osvežujoča in pogosto usodna za prihodnost odnosa. Bla, bla ... Bo treba v posteljo. Še dva Jarmuscha si snemam, potem vam dam mir z njim. Fino mi je, ko najdem zabavno kratkočasenje (ko bi se morala učiti).

3 Comments:

At 2:24 pop., Anonymous Anonimni said...

a starši tud berejo to?
seksualno osvobojeni?
bivsi hipiji?
cestitam...;)

č.z.b.k.

 
At 2:32 pop., Blogger Špiklja said...

It's just me.

Bere, kdor hoče brati.

Je treba biti hipi, da si iskren?

 
At 7:17 pop., Blogger Špiklja said...

Ja, oči. Si mi jih pa napel ... Ti kitek, ti.

BTW, nisem stara 16 let, ampak 26. Danes ste pa zamoralizirali, vsi po vrsti.

 

Objavite komentar

<< Home