nedelja, december 25, 2005

Že ves mesec me sprašujejo, kje bom za novo leto, se pravi, za silvestrovo. Kar ošpice dobim, ko začnejo. Kot prvo, ne maram vsiljenih proslavljanj česarkoli; proslavljam, če mi paše, ko mi paše. Ni treba, da je priložnost ravno na dan v mesecu, ko sem nekoč prijokala na svet, niti rojstvo ali celo smrt kogarkoli drugega, zadnji dan v letu oz. katerikoli dan, ko so na koledarju ovekovečili to ali ono ...

Zadnji dan v letu, »veseli december« bi z veseljem odsmrčala v lisičjem brlogu, je zame povsem običajen dan, ki ga zmoti zateženo pokanje petard, raket in podobne nebodijetreba navlake. Do pijanskih veseljačenj mi, tudi letos, ni, do druženja z ljudmi, s katerimi nas malokaj veže, pravtako ne, tako da ostanem pri čemerkoli, s čimer me obdari / oklesti dan. Verjetno si bom privoščila kako gurmansko zadovoljstvo.

Torej, če me Sadist ne povabi na lajanje v luno, kako nočno dričanje po, hm, ne vem čem (verjetnost tega dogodka = v % primerljiva verjetnosti, da mi nekega lepega ponedeljkovega jutra na poti skozi mesto na glavo pade mikrodelček meteorita, mi raztrešči lobanjo in z mojo krvjo po tleh naslika cvetlične motive) oz. karkoli - z njim bi verjetno tudi vso noč igrala slačipoker sredi osvetljenega smučišča - še dobro, da nimam pojma o kartah ;-), se šla bikoborbo, ali pa Rdečo kapico v džungli – če bo on lev, ... bom doma.

Pa čimveč svežine v 2006!

4 Comments:

At 11:50 dop., Anonymous Anonimni said...

hotel sem ti napisat nekaj mehkega in prijetnega. pa sem.

človek z rostfrei pogledom

 
At 12:58 pop., Blogger Špiklja said...

Važno, da sem si zamislila sistematičen načrt današnjega učenja ... (flushhh)

Nerjaveč a? Hm ... Zareže pa kot oster krempelj vzdolž sveže lakiranega avtomobila. Pusti sled, ki se je na da zakamuflirati - I SEE YOU; nepočesan in raznežen.

 
At 2:05 pop., Anonymous Anonimni said...

rentgensko si me obsijala.


clovek s strahom v cevljih. obenem.

 
At 2:21 pop., Blogger Špiklja said...

:-)

sanjarka z ožganimi lici, vedrom sline v ustih in murni v trebuhu

 

Objavite komentar

<< Home