sreda, januar 04, 2006

Gledala Formanov Man on the Moon. Globoko ganjena.

10 Comments:

At 11:58 pop., Blogger BigWhale said...

O lej, se en film za katerega sem rekel, 'U tole pa treba pogledat!' in sem potem cisto pozabil na to. Mogoce celo ne bi pozabil, ce ne bi Jakob spravljal spat kaki dve uri. :)

 
At 11:29 dop., Blogger Anolopka said...

Film, ki ga ne bom nikoli zbrisala z diska...

 
At 2:31 pop., Blogger Zvita said...

Analopka, :-), cute nick.

 
At 4:23 pop., Blogger peter said...

gledal. močno.

je treba jajc, da maš ves svet za norca
za ceno tega, da ima svet za norca tebe.

film o cinični distanci do vsega, posebej do sebe
film o iskrenosti, o "biti sebi zvest"

film o Umetniku
kakršne preziram
in občudujem

duchamp, schwitters, čeh warhola, orlan, brener, ...eclipse

 
At 4:45 pop., Blogger Zvita said...

Ahm.

Karen Finley npr., če sva že pri body artu.

 
At 4:56 pop., Blogger peter said...

na milijone jih je.

ne gre za body art
poglej, jaz mislim, da sem spadajo tudi slana, irena polanec in dora plestenjak

ampak v resnici vejo, kot andy, le sami

 
At 5:00 pop., Blogger Zvita said...

sem mislila, da govoriva o provokaciji

 
At 5:11 pop., Blogger peter said...

kdor pozna moje mnenje o zadnjih omenjenih, ne postavlja neumnih vprašanj.

naj torej parafraziram očitno:
ja, govoriva o PROVOKACIJI

 
At 5:17 pop., Blogger Zvita said...

idiot - kje drugje se zabavaj ;-),
kjer ne bo nesporazumov

 
At 7:08 pop., Blogger Bo said...

To je hud film, se strinjam. Meni sede prav udobno, ker je tako duhovit kot resen. Recimo tisti prizor na začetku, ko imitira Elvisa pa nenehni boj s samim seboj. Film se mi zdi zelo pritegljiv, pa tudi soundtrack sem veliko poslušal. Eno pesmco lohka stakneš tuki: Jim Carrey, This Friendly World.

 

Objavite komentar

Links to this post:

Ustvari povezavo

<< Home