sreda, januar 04, 2006

Gledala Formanov Man on the Moon. Globoko ganjena.

9 Comments:

At 11:29 dop., Blogger Anolopka said...

Film, ki ga ne bom nikoli zbrisala z diska...

 
At 2:31 pop., Blogger Špiklja said...

Analopka, :-), cute nick.

 
At 4:23 pop., Blogger peter said...

gledal. močno.

je treba jajc, da maš ves svet za norca
za ceno tega, da ima svet za norca tebe.

film o cinični distanci do vsega, posebej do sebe
film o iskrenosti, o "biti sebi zvest"

film o Umetniku
kakršne preziram
in občudujem

duchamp, schwitters, čeh warhola, orlan, brener, ...eclipse

 
At 4:45 pop., Blogger Špiklja said...

Ahm.

Karen Finley npr., če sva že pri body artu.

 
At 4:56 pop., Blogger peter said...

na milijone jih je.

ne gre za body art
poglej, jaz mislim, da sem spadajo tudi slana, irena polanec in dora plestenjak

ampak v resnici vejo, kot andy, le sami

 
At 5:00 pop., Blogger Špiklja said...

sem mislila, da govoriva o provokaciji

 
At 5:11 pop., Blogger peter said...

kdor pozna moje mnenje o zadnjih omenjenih, ne postavlja neumnih vprašanj.

naj torej parafraziram očitno:
ja, govoriva o PROVOKACIJI

 
At 5:17 pop., Blogger Špiklja said...

idiot - kje drugje se zabavaj ;-),
kjer ne bo nesporazumov

 
At 7:08 pop., Blogger Bo said...

To je hud film, se strinjam. Meni sede prav udobno, ker je tako duhovit kot resen. Recimo tisti prizor na začetku, ko imitira Elvisa pa nenehni boj s samim seboj. Film se mi zdi zelo pritegljiv, pa tudi soundtrack sem veliko poslušal. Eno pesmco lohka stakneš tuki: Jim Carrey, This Friendly World.

 

Objavite komentar

<< Home