torek, marec 28, 2006

Feelgood vibes

Da preženem turobno vreme, ki se zajeda vame, pršenje in hladno je, jaz pa že pogumno pomladno slečena, se prepuščam feelgood muzičnim vibracijam; neobremenjena Angie Stone s svojim »I Wanna Thank Ya« in Nas z »Bridging the Gap« videom, zanimiva koreografija, pašeta ob kavici, ki še kadeča se odišavlja sobo, bučno omako, ki zgleda kot mangov pire (in ta slikica mi, ne vem zakaj, asociira z nečem v zraku), sem polizala s krožnika. V teatru kaos, kot ponavadi. Vesela sem, da grem zvečer plesat in ne med zakajene stene in še neosvojene tekste, četrtek se pa silovito bliža. Upam, da bo lepo vreme, rada bi oblekla novo krilo in si za zraven kupila še rdeč nadustni uhanček, kamenček. Pa lep dan želim, če kdo pokuka v razmočeni sadovnjak.

3 Comments:

At 9:55 pop., Blogger Špiklja said...

hvala, sem se že naritmizirala, za nocoj

plesnošolski šefe me je ogovoril z orientalko in hotel kar nekaj kramljat oz. duhovičit, zelo neposrečeno, uhanček sem si kupila - spet po znižani ceni, ha, dobra volja in "topel" pogled sta unovčljiva, shines nicely, in še bus šofer, ves blond in krasen, me je zastonj peljal domov ...

trtica me boli, nujno raztezanje še čaka

 
At 11:55 pop., Anonymous Anonimni said...

razmočeni človek je skesano res pokukal.

 
At 9:00 dop., Anonymous Anonimni said...

Srečelovci.

srečislav

 

Objavite komentar

<< Home