četrtek, februar 08, 2007

pisan na kožo



Ginko. Nisem vedela, kaj to je, niti besede nisem poznala. Ginko se slovensko reče azijskemu ginsengu. Ginseng poznam po ekstraktih, ki jih reklamirajo v zvezi z raznimi kozmetičnimi vabami, v lekarni pa ga v kapsulah ponujajo za zaščito imunskega sistema, za življenjsko moč ... Ne bi rada zbolela, že par let nisem podlegla nobenemu virusu, čutim pa bolečine v udih, kot da bi imela muskelfiber, vonj se mi je čudno izostril in malo sem omotična. Me prav zanima, če je ginko vsaj toliko zanesljiv, kolikor smešno ime ima. Priporočajo ga tudi za koncentracijo pri študiju.
Ko že ravno o azijskih skušnjavah; od vseh prisegam samo na eno kozmetično znamko, ki res nikoli ne razočara in jo zvesto uporabljam že najmanj deset let. Bionsen. Deodorant je res izjemen, zelo prijetnega vonja in obstojen, velikokrat so me že vprašali, kateri parfum uporabljam, ko dišim samo po Bionsenu. Tudi gel za tuširanje je eden boljših, kar jih je, verjetno pa gre pri teh rečeh za neko kompatibilnost vonja in sestavin s tipom kože in čutili. Bionsen je pisan na mojo in zadovolji čutilo za vonj.

2 Comments:

At 4:03 dop., Blogger Vanja said...

Iz Kitajske trgovine na Alexanderplatzu sva med drugim privlekla tudi škatlico ginkovega seruma v hecnih stekleničkah. Na škatlici je bila glava, ki je imela v področju možganov narisano eksplozijo v mavričastih barvah. Serum je bil blazno zanič - učinkovit niti ne vem kako. Od takrat nič drugače ne pomnim :-). D-jev ata naju je pa skoraj obtožil, da sva domov privlekla drogo, tako ga je prestrašila tista slikca na škatlici.
Bionsen je pa tudi meni kul. Tako freš diši.

 
At 2:38 pop., Blogger Špiklja said...

bolj zdravilne so primorske žižole

 

Objavite komentar

<< Home