sobota, marec 03, 2007

Hiša

Bila sem hiša.
Zapuščena,
polna stare šare,
vsak dan okrancljana
s pisanimi zavesami.
Čakala sem,
da se vseliš
vame.
Ti.
Prav ti.
Čistila sem se zate,
redno sem brisala prah
z vseh kotičkov
in se prezračevala.
Da bi ti dišala.
Da bi domoval v neokrnjenem.
Preurejala sem sobe,
da bi ti bilo lepo,
ko bi prvič vstopil vame.
Ustekleničila sem svoje sokovje,
ki je vrelo od pričakovanja.
Hranila sem ga,
da bi se odžejal z njim,
dokler se ni pokvarilo.
Zdaj nisem več tako čista,
včasih ne odprem oken,
niti vrat.
Nič več te ne čakam.
Če kdaj mimogrede potrkaš po polknih,
ne bodi presenečen,
če skoznje pokuka krvavo oko.

5 Comments:

At 7:58 pop., Blogger adj. said...

Respect. Res.

 
At 10:31 pop., Blogger Špiklja said...

Billyin vokal namesto kukavic, ki se, če še kje, oglašajo iz stenskih ur.

 
At 8:56 dop., Blogger adj. said...

Krakavic more likely. :)

 
At 7:26 pop., Anonymous Anonimni said...

bill murray v lost in translation

 
At 9:36 pop., Blogger Špiklja said...

ne razumem navezave, bill murray kot hišni dimnikar, recimo?

spodobilo bi se že

 

Objavite komentar

<< Home