četrtek, december 29, 2005


Mislim, da bi se mi prilegla kepica lubeničnega sladoleda.

9 Comments:

At 9:10 pop., Anonymous Anonimni said...

hahahahaa!
praaasiicaaa....

človek

 
At 9:12 pop., Anonymous Anonimni said...

vidim te skoz skorjo.

človek brez.

 
At 9:49 pop., Blogger Špiklja said...

Krrruuuu ... (krulim, če se ne razume)

 
At 10:05 pop., Anonymous Anonimni said...

nick cave me ovija v svoje tipke

razpadajoči človek

 
At 10:07 pop., Anonymous Anonimni said...

oči so se mi razlile po kljucnicah. od ugodja, če se ne razume.

man on the moon.

 
At 10:26 pop., Anonymous Anonimni said...

jaz in in ti se drstiva.

človek losos.

 
At 10:29 pop., Blogger Špiklja said...

:-) Se mi je zdelo, da si pripadnik caveovske vojske, pazi, da te moja Jana in njen Borut ne ujameta v kakšnem podzemnem vogalu.

Jaz pa umiram počasi s Tindersticsi in si živahno raztegujem ramena in hrbet.

 
At 10:43 pop., Blogger Špiklja said...

egocentrik! jaz & ti ... ajajaj, imaš srečo, da imam rada banane

 
At 10:46 pop., Blogger Špiklja said...

in prekajeno ribje meso

 

Objavite komentar

<< Home