petek, december 09, 2005

Rdečo oblekoViva Maria, ki sem jo včeraj nosila, sem lani kupila z namenom, da jo oblečem za najin prvi zmenek. Prisežem. Spomnila me je nate. Ker se ni zgodil, sem jo, težke vesti, začela nositi. Do zdaj sem jo oblekla trikrat. Prvič, ko si prišel v srajci enake barve in me razstrelil s pogledom. Drugič na neki premieri, s katere sem odkolesarila domov in jo zamazala s šmirom, in tretjič, včeraj. Pikolovska kot znam biti, iščem pomenskost.

3: srce, ogenj, začetek, sredina, konec, duhovna in božanska harmonija, moč, življenjska sila, popolnost – razmerje med nebom in zemljo ... (Google že ve)

rdeča: prizadevnost, vitalnost, jeza, razdražljivost, seksualnost, čutnost, odločnost, pogum, samozavest, živo, lepo, vojna, revolucija, energija, impulzivnost ...

P.S. Opravičilo vsem, ki se jih tole 1/1 karkoli že, ne tiče. Nekje pač moram prati zapacano perilo. Saj bo minilo, še vse je.

3 Comments:

At 1:59 pop., Anonymous Anonimni said...

moj nasvet: uporabljal boljši pralni prašek. ali kem.čistilnico.

odstrani - sej veš - tudi najbolj trdovratne madeže; to je...spominske ploščice v betici!!

p.s.: sori za tale post, ker vem da nisem 1/1 jaz.

p.s.s.: za nasvete o pralnih praških me komot prašaš.

 
At 2:13 pop., Blogger Špiklja said...

Tako prijazen komentar bi bil s podpisom še prijaznejši,
da bom vedela, na koga se lahko obrnem za koristne nasvete.

 
At 2:31 pop., Anonymous Anonimni said...

nala

 

Objavite komentar

<< Home