četrtek, december 01, 2005

Šifra: This time i mean it!

Za antisistematika moje kaste, je planiranje velika reč. V bistvu mi načrtovanje včasih ugaja, proces, a sem izredno nestanovitna. Muha enodnevnica. Spremenljivka. Hitro obupam, ko ne bi smela in obratno. Tokrat mislim resno. Zaradi sebe, ali kot pravi Kat, investicija v prihodnost. Dotične tarče raje ne bom obešala na prevelik zvon. Nočem, da bi si bilo pred menoj treba zatiskati ušesa. Zadnje čase enostavno čutim, da bi lahko v življenju dosegla mnogo več in čas je, da suvereno zakorakam proti VEČ, ker bom primankljaj čutila vedno bolj, cilji se oddaljujejo skozi časovni tunel in vidljivost z vsakim letom postaja bolj zabrisana. Da, skrajni čas je, da postanem pohlepnejša, vsaj ko gre za mojo lastno dobrobit. Dokazati si hočem, da mi enkrat nekaj lahko uspe. Ne, ne samo uspe, da se izkažem ter na naše kulturno ozemlje doprinesem svežino in debelo kapljo kreativnosti.

Frustracije, ki razcepljajo mojo stabilnost, izhajajo predvsem iz tega. Vem, kaj vse bi lahko, pa ne in kar drsim, se počasi, zagrenjeno prijaznim in opotekam kakor omamljena.

Time to move over, četudi bo treba stisniti zobe, bo trajalo kar nekaj časa, se generiralo z bliskovitimi vzponi in bolečimi padci, pretakalo semintja ...

Verjela bom vase, četudi nihče drug ne bo! (chanting)

1 Comments:

At 9:20 dop., Blogger Špiklja said...

Hvala za vzpodbudo.

 

Objavite komentar

<< Home