četrtek, januar 19, 2006

ČAJnica

Tako mi dišijo čajne arome. Meta, šipek, rman, razne mešanice zimskih pravljic ~ cimet, pomaranče, rum, klinčki, potem vanilja, všeč so mi tudi pina colada, rooibois, pravi čaji, višnjev, borovničev ... Danes sem že navsezgodaj vohljala po čajnici, ker me je med potjo skozi mesto zeblo in zaželela sem se navonjati opojnih dišav. Privlačijo me te starinske trgovinice, polne malih skrivnosti, krhkih porcelanastih skodelic, steklenih čajnikov, glinenih vrčkov, in v vsaki je za pultom prijazna poznavalka, zeliščarka, ponavadi z očali, rahlo naparfumirana in na videz brezskrbna. Nekaj spokojnega domuje v teh kultiviranih kraljestvih.

2 Comments:

At 9:43 dop., Anonymous Anonimni said...

nice nice fotka. a je to kje u lublan?

 
At 2:17 pop., Blogger Špiklja said...

Ne, sem jo nekje staknila, brez avtorskih pravic. Upam, da me ne začopati avtor.

 

Objavite komentar

<< Home