petek, marec 03, 2006

Užitki

Na jutranji poti skozi mesto sem se za trenutek ustavila ob velikem izložbenem plakatu, s katerega zapeljivo pogleduje Anna Mouglalis, reklama za parfum Allure Sensuelle. Njen pogled me zvabi v drogerijo, kjer mi mlada dama z osvežujočim make-upom našprica zapestje. Vonj je močan, seksi, uvrstila bi ga med večerne vonjave. Čez dan bi me dezorientiral. Še zdaj intenzivno odišavlja kožo. Asociira s čipkami, temo. Opojno. Ženstveno.

V teatru je Igor slavil svojih 30 let in nas prijetno pocrkljal z gurmansko pogostitvijo. Včeraj je od pol petih popoldan do polnoči lastnoročno pripravljal dobrote. To cenimo. Hrana z dušo, z občutkom, s konceptom. Odmik od klasičnih praznovanj z narezki, kanapeji, naročenimi tuintam. Igor je nekdanji gostinec in nasploh uživač, že dolgo nam je obljubljal nekaj iz domače kuhinje. Danes je zadovoljil naša čutila. Trije pladnji mamljivo obloženih
quiche, z bučkami, kislo smetano in arašidi, hrustljavo popečene, s porom in toskanskimi začimbami, panceto, špinačo in še nekaj, tretje nisem uspela poskusiti, želodček poln. Zraven razni oreščki, posušeno sadje, velike zelene in male slivaste olive, za sladico srnin hrbet s sladoledom, vse vabljivo očem in jezikom. Poplaknili smo z južnoafriškim rumenim muškatom, nekateri z rdečim. Mmmm ...

Plesala bi zvečer. Cubismo v Media parku vabi. Imam pa grd mozolj, hmm ... In še prej večerno vajo ter še slabše živce za prepričevanje kompanjonov.

5 Comments:

At 5:12 pop., Anonymous Anonimni said...

hvala za vabilo na klepet. sem ga bil vesel. ampak je tako, da le gostujem na raznih računalnikih in ne uporabljam še tiste zadeve.

brezžični človek

tokrat s sičniki in šumniki

 
At 5:19 pop., Blogger Špiklja said...

hecen brezžičnež; saj je bil samo e-mail naslov

umetniki ... :)

 
At 5:22 pop., Blogger Špiklja said...

da se ne bi menila samo "na očeh tapete" - je to sploh fraza?!, optimistka pač ;-)

 
At 10:51 pop., Anonymous Anonimni said...

http://www.freegames.ro/robot/

naredi me

fotoclovekrobot

 
At 10:29 dop., Blogger Špiklja said...

naredila sem 2 tebe

brez očal in z očali, na drugi si si skoraj podoben

 

Objavite komentar

<< Home