torek, april 04, 2006

Dirigentka

Opojen, jasen dan je. Poln plodnih obljub, optimizma, vitalnosti. Modro je nebesno, zeleno pa amazonsko. Nebesna Amazonija = moj sadovnjak.

Vleče mi na bibibi, kaj vse bi ... Zeleno NafNaf torbo bi, pošito s pisanimi rožami, če jo še imajo, in tiste cutish sandale Miss Sixty, v katere sem se zadnjič zaljubila. Saj, jaz, polna denarja (to pa to). Odpovedovanje koristnemu na račun kiča, ki ga imam že toliko, da posamezne nove kose oblečem enkrat na par tednov, mesecev. Hm. Nalivam se s frucom, rdeča pomaranča, poletno mi že mezi iz ušes. Na dolg laks nabadam pisane koraldice, ki bodo sestavile pas. Kaj še ... Ja, malo se tudi učim :). In sezonsko garderobno čiščenje imam, čeprav napovedujejo sneg; hudega ne more biti. Zjutraj je bil zrak tako svež, kot že dolgo ne. Dišalo je po pokošeni travi.