sreda, april 05, 2006

In my wildest dreams


Nekdo mi je enkrat rekel, da divje sanje zahtevajo neuravnoteženo, divjo domišljijo, da so najbolj fertilne, ko je sanjar poln idej, inspiriran od nog do glave.

Za spremljavo poslušam T. Turner feat. B. White:


» ...The sun goes down and the moon comes up
my heart is pumping for you,
and the mad thing starts yeah

ohho ... yeah,
never in your wildest dreams

did you ever get this feeling ... «

Sanjala sem hermetično predjamsko shajališče, kompozicijsko podobno Matissovi sliki. Vhod v jamo, kroginkrog skale, tople barve, zabrisane, veter, vse sem čutila. Neko pradavno obdobje. Ljudje goli. Ogenj. Ples. Plemensko rajanje. Dekleta in ženske so si spletale lase, moški pekli pojedino na ognju. Mivka, droben pesek. Morje. Mokra telesa ob ognju. Ves čas se mi je zdelo, da nekdo v neznanem jeziku šepeta moje ime. Skalni odmevi. Previdno, z gibi divje mačke, sledim šepetu. Vodi me v votlino. Čimbolj neslišno stopam po plitvi jamski vodi, vsa čutila vklopljena, nasršena. V daljavi, kamor iz vhodne odprtine v rov komajda še proseva nekaj zarjaste svetlobe, žarijo bliskajoče oči. Zdrznem se. Strah in radovednost me ženeta globlje. Predirljiv zvok piščali. Z glasbo me vabi. Zebe me. Vlažna, mračna votlina je mrzla. Oči se skrijejo, zvok odzvanja. Paritvena pesmica. Ob spolzki steni se splazim do kamor gre. Njegovi roki, smirkova koža čez mišice, me naenkrat tesno zagrabita okrog pasu. Čisto nase me prižame. Za mano je, ne vidim mu v oči. Srce mu nabija na mojih ramenih. Šepeta mi v orfičnem jeziku. Čutim ga. V žile se mi prikrade, skozi ušesa mi zapiha njegov glas. S prsti spleteva neprodušno kito. Neznanec. Moja dopolnitev. Jang. Moški princip neba in moči. Z ugrizom v vrat me rani, ne jočem, prepustim se mu. Tesno objeta se uleževa v vodo in spolziva v temo. Slišim samo še glas deklice, ki z baklo v ročici išče moje prstne odtise po steni.

*Poželenje je kot tek po razkoreninjenem gozdu. Ko se poženeš, se spojiš s primarnim. Srce utripa tudi ko se spotakneš. Umazan od zemlje se pobereš, oplojen tečeš dalje, dokler ne omagaš. Četudi se vrtiš v krogu, se ti zdi, da si nekam prišel.


3 Comments:

At 3:47 pop., Anonymous Anonimni said...

samo za sekundo pristal bibilvsliki in takoj vzletel.

fertilni č.

 
At 6:02 pop., Anonymous Anonimni said...

samo tko,da ves da te berem,ker na tvojem blogu je najlepse bit tiho in obcudovat tvoje prelepe expresije(ne vem pa v katerem setu so "prikupni" sandalci,zihr so uni flat anede ;)

 
At 6:30 pop., Blogger Špiklja said...

hvala, good to know

danes sem cmerava vsa, uvela, pms al kaj - vedno razlog za oseko

ja, flat so, niso čisto enaki tistim, ki bodo moji, so še lepši, z veliko deteljico spredaj, vsi okrogli in oh-in-sploh cukrasti

kako sem trivialna!

 

Objavite komentar

<< Home