sreda, julij 19, 2006

prevroče za seks?

Moj povšter diši po gelu za umivanje obraza s sadnimi kislinami in kremi s pšeničnimi proteini in vitamini od A-Ž. Lena sem, za nobeno rabo. Mornar pravi, da je prevroče za seks, ... is it? Danes bi se mi prilegel, en tak pasivno-egoističen, samo ležala bi, se nastavljala iz različnih kotov in tulila kot volkulja. Tri gospode bi angažirala (2 + gospodično mogoče), da bi se mi intenzivno posvečali, ko bi me ugodje, tisto težko, ki zasiči čutila, razum ter zaslepi, tisto, ki te kot macola užge po sencih, kljuva in kljuva, dokler v curkih ne iztečeš.
V pon. sva s prijateljico v čudovitem okolju Šobca srkali ledeno kavo in ležerno proslavljali. Pravi, da sta se z njenim snemala med seksom in da bi težko posnela tršo komedijo. Da se ni mogla nehati smejati, kar verjetno je problem, če se zavedaš, kaj počneš – torej popolnoma priseben, potem ju je malo potegnilo, a rezultat je vendarle komičen. In midve, ki veva vse, razpredava zakaj in kako ... Kaj je sploh poanta tega, je tako super sebe gledati potem? Vznemirja? Malo že. Nedvomno mora biti snemanje, če se ga lotiš, podkrepljeno z dobršno mero svinjskega počutja, dirrrtier the better, perverzije dobrodošle; da se zakuriš, ko gledaš. Ljubljenje, ki tako paše, je za gledalca brezvezno, četudi si akter sam.
Grem na še eno čokoladno školjko, nesramno slastne so; mogoče potešijo lakoto ;).

6 Comments:

At 11:11 dop., Anonymous Anonimni said...

"sanja svinja o koruzi, a kukuruza nema.."

c.Fahrenheit

 
At 12:13 pop., Blogger Špiklja said...

ima puno, a storži ne ustrezajo

sem pa hotela objaviti sliko ženske s koruzo na glavi

in pekla bi jo še kdaj, prijeten običaj

fahrenheit :)

 
At 3:44 pop., Anonymous Anonimni said...

..glede na to, da si mi dala idejo, sem tudi sam tako na hitro izbrskal dve slikci, pravzaprav fotki na temo "Zvita in koruzni storž" :

..prvo sem poimenoval "Zvita med iskanjem pravega storža", drugo pa "Končno zadovolj(e)na Zvita" (ta druga je z dvema storžema v glavni vlogi, nekako v stilu tvojega predzadnjega bloga,:) ..njami.., mljac, mljac..škoda le, da fotki ne gresta tuki gor. sicer si pa kot vidim že sama prilimala Matildo, ki bo, kot kaže, dobro poskrbela za celotno letino koruze.

hm.pečena koruza..me spominja na dni, ko smo jo kot mulci rabutali po okoliških njivah in jo potem pekli na kakšnem skrivnem kotičku kje za Kokro..

c.Fahrenheit

 
At 3:54 pop., Blogger Špiklja said...

ažurnost pa taka

pošlji mi ju na passionfly e-mail naslov

 
At 9:46 pop., Anonymous Anonimni said...

Sama bi bila z veseljem tista "ena gospodična". Nefiktivna, glasna - brez pardona!
... kjer se ne stopnjuje le pridevnikov :)

hm.

 
At 6:59 pop., Blogger Špiklja said...

žbljm

 

Objavite komentar

<< Home