sobota, avgust 19, 2006

spoštovani bralci


trojna boginja

*po Lunini predlogi (Mary Poppins je ena boljših prispodob, kar ste mi jih tukajle ponudili)

- - - za najzvestejše bralce pa par besed, da se izognemo neljubim trkom - - - :

dolgočasno mi je brati ene-in-iste očitke: samovšečnost, narcizem ... če obisk sadovnjaka škodi vašim želodcem / očem mogoče, in vas tukajšnje plodno samoljubje žali oz. vam kvari okušanje pridelka, svetujem, da se pač ne mučite (na vsaki tržnici in po trgovinah prodajajo sadje za vse okuse);

če mislite, da zaradi vašega mnenja ne bom pisala prosto po Bloomu, objavila še bolj blesave fotke, če bo tako naneslo, se namreč krepko motite, zato agonija ne kaže ugodnega izida.

~ s tem vam seveda želim zgolj prihraniti mukotrpno zavijanje z očmi, jutranje slabosti in bolečine v želodcu (+ nepotrebne infuzije enoličnosti sebi, s katerimi me obdarjate)

hvala za razumevanje

8 Comments:

At 1:47 pop., Anonymous Anonimni said...

Moj komentar ne vsebuje nobenih namigov na jutranje slabosti ali zavijanje z očmi. Če kaj, morda le drobceno poistovetenje s teboj in tvojim načinom, kar lahko, ker sem tudi jaz seveda samoljubna, jemlješ kvečjemu kot kompliment. In obenem: absolutno ne bi brala tvojih postov, če me ne bi vsaj malo privlačili. Zato je, kar še sledi v zapisanem z moje strani, zgolj opažanje (ali opazka), ki te nikakor ne bi smelo zmotiti/jeziti:)
Se navezuje zgolj na to, kar iz manire Mary Poppins po pričakovanjih in še z nekaj več kilometrine običajno v življenju pač sledi.
Smrt erotike in aroganca pa mislim, da je zadnje, kar tvoje (in vsakršno drugo) pisanje potrebuje, ker si prekleto dobra v njem! Torej, pripomba ni mišljena grobo, čeprav morda izpade tako. Le več nas je, ki nas jeziki zasrbijo, sploh pa pred takimi naključno odkritimi, javnimi in, kar je najpomembneje, samoiniciativno montiranimi ogledali. Slednja nas itak spremljajo vse - in samo v tem je poanta napisanega. Če se pokažeš, pričakuj, da boš opažena, tako ali drugače. Sem mislila, da to že veš...

Ergo - ob tej priliki si izposojam in parafraziram naslov zadnje videne predstave g. Matjaža Fariča - zakajtenekdonebikomentiral?
Saj te s tem tudi nikakor ne ustavi:) Kar spet velja za vse, kajti vse nas spremljajo ... premnoga! ogledala.
(poudarek na premnoga)

... pa srečno;)

 
At 2:22 pop., Blogger Špiklja said...

kapljanja, čiščenje kopalnice in trdoživa, kako-naj-vam-rečem ... pišoča nebesna telesa

opazke me ne jezijo, le vedno iste, ki me ne bodo preobrazile, so doooolgočasne

seveda imaš pravico komentirati, kot tudi jaz odreagirati, nekaj vzajemnosti je pa, bržkone, pretirana naivnost

to z erotiko je pa sploh zanimivo, ponavadi vas že kje zasrbi ( iz-tudi-jaz-bi, postane to-pa-že-ne), prav take, ki bi (po)praskali kje vmes

hvale-siti, sočutja-prenažrti, v iskanju zračnejšega, vsaj

 
At 11:01 pop., Anonymous Anonimni said...

Obstaja tudi provokacija zaradi provokacije same, in ti, spoštovana pišoča, si bila od mojega prvega komentarja ter svoje profane "žbljm" replike dalje le perfektno-zabavna potrditev točno tistega, kar sem pričakovala, da bom s tem izzvala. Poznam take ženske. Mogoče zato, ker, kot rečeno, sem tudi sama ena izmed njih?
Kakor koli, obstajata dve vrsti arogance: ena je z razlogom (ali kritjem, kot želiš), druga kar tako, ko pač "zamahnemo z roko"
... kot obstajata tudi najmanj dve vrsti erotike - ena obstane, druga se razblini. Obe gresta, ironično, v tem primeru le preko besed.

Tista o kao poskusih preobražanja se mi zdi pa sploh groteskna:) Nastavljanje ogledala neznani pišoči sklepam da približno sovrtnici nikakor ni dovolj osebno, da bi se temu reklo kar preobražanje - razen seveda, če si domišljaš, da sem zaljubljena vate:)) Niti se nisem oglasila v duhu guvernante, ki bi pametovala o literaturi ali življenju.
Oglasila sem se, ker me je zanimalo, če si zares tako erotična, kot si mi sprva delovala v svojih besednih stvaritvah. V primeru, da bi te recimo srečala na ulici in hotela odvlečt v kako staromestno vežo ... Da bi pač vedela, pri čem sem :) [disklejmer: ta zadnji del lahko razumeš hudomušno, da ne bo vnovičnega alarma]
In izkazalo se je, da tebe zvlečt v vežo se ne da, kajti vso erotiko pobereta ti sama s svojo aroganco
in odgovori, ki ne presenečajo. Kar je kul, ker v vežo te mogoče res ne bi šla vlečt, običajno nimam te navade, ampak morda bi pa, če bi te (past tense) vidla sredi Čopove, ustavla in rekla: hej, ti si tista zanimiva... Maš cajt za kofi?
Tile dialogi so se torej izkazali kot koristni, kajti če te srečam sredi Čopove, te definitvno obidem. Kar je škoda - ... not as hot as I thought you might be:)

Pa naj kar tule zaključim, preden me še kdo obtoži spolnega nadlegovanja.

(funny, though)

 
At 11:20 pop., Blogger Špiklja said...

ob enajstih se splača pogledat pošto, ob pol polnoči je že vnetljivo

priporočam, da si pred spanjem privoščiš topel breskov kompot z limono in klinčki

sobotno rajanje ~ če že na tangu nismo, nas ogreje greenaway - 8 1/2 žensk bo pa že zaleglo

do takrat pa vincent gallo in brown bunny, plesna predigra

 
At 11:37 pop., Blogger Špiklja said...

honey bunny, pardon, ko mislim zajce, so ponavadi rjavi

 
At 3:03 pop., Anonymous Anonimni said...

Tiho, ženski!!

Obema se vidi, da sta potrebni storža med nogami, in od tod tudi vse te vajine nevroze. Tvoja nepotešenost, zvita, je še posebej očitna.

LP

Potnik

 
At 4:30 pop., Blogger Špiklja said...

še dobro, da našo deželico krasi toliko hrabrih gusarjev!

kot vražji gobani (boletus satanas) po dežju zaraščate rodovitne preproge

dobim napotnico za k ruglju, godna?

 
At 12:37 dop., Anonymous Anonimni said...

Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

 

Objavite komentar

<< Home