torek, avgust 01, 2006

zvijanja

- - -

zatohlopredmenstrualnopričakovanje
neoplojena dušegrejka
priteciopraviizgini
da bom snažna
prostostna livada

ležem v vročo kopel
zunaj bledo sonce sesa mokra dvorišča
srka kapljice z oblin bingljajočih paradižnikov

sivka pomirja
in še malim bogovom je seksi

mangotoaletnipapir
mangomilo
mangomaskazalase
herbalnazobnapasta

očiščevanje pospešuje krvni obtok

dišati si

še prej mižati

blažogorevcpiše:
»in zvil sem se,
(da bi mi bilo bolj toplo),
s koleni, stisnjenimi na prsa tja pod brado,
pa sem še mislil,
da bi bilo dobro,
če bi imel poleg sebe kakšno babo,
tak zimski model,
debelo in mehko,
toplo,
ki bi dišala po kuhinji,
(mogoče po joti ali segedin golažu),
in topla bi bila, zelo topla, vroča,
da bi bile kapljice potu na koži pod velikimi
povešenimi joški,
pa sem še razmišljal o tem
in že sem se pogreznil v temen, črn sen«

ena priljudnejših zimskih pravljic
za deževnosončen poletni popoldan

mokre lase nekajkrat stisneš
odspodajnavzgor
pomoč definiranju kodrov
ki se najlepše sušijo na zraku
suhe potem počešeš s prsti
- krtače in glavniki znajo pokazati zobe
razcefrajo naravno obliko -
in si ovčje volnen
s spuščenimi je vroče za ušesi
ter dovoljeno pohlevno gledati

v lase zavita nedolžnost

in čajčki
za rahljanje
napetosti

- - -