torek, september 26, 2006

Mrtvi rajajo ali dolgovezna splakovanja

Nič hudega sluteča sedem k televizorju in ga zagledam. Ne, ne, to ne more biti, on ne spada na ekran, ne v zamenjani vlogi, ali pač?! No krasno. Zažge me v trebuhu, v minuti sem vročična, dehidrirana in ne vem ali naj grem v temi posekat kakšno sosedovo slivo, da bo nekaj kurjave za tuleče bedenje ob kresu, naj delam kolesa ali premete nazaj sredi dnevne sobe, grem na wc, kjer potem pozabim, čemu sedim in se brišem tja v tri dni, dokler kateri izmed otrdelih prstov ne pritisne gumba za splakovanje, slap priteče in wc se, jasno, zamaši (ker se mi to rado dogaja, ga že znam popraviti; pri roki imam dolgo iglo, podobno pletilki, samo da je na koncu malo zvita in s tem idealna odmaševalka; malo dregneš, globoko v zagozdo, in stvar je opravljena. Flushed like nobody's business!) Jaz ga veselo upepeljujem, no, sam se, mu pišem kvaziepitafe, izganjam demona, medtem ko on še bolj veselo živi, privlačnejši kot kadarkoli. Lepa reč! Delam scenarije, kako zlahka se bom obrnila proč, ko ga srečam kje v mestu, čeprav me pogleda, kot da me vidi prvič, učim se verjeti, da me ne zanima, kako bi se me dotaknila njegova roka na hrbtu, prav tam, kjer sem hotela, da ga zmrazi moja, kako vseeno mi bo, ker njemu ne bo, kako jezna in užaljena sem, potem pa ga vidim za par sekund in se mi podre dan, večer odplaknejo želodčni valovi, odsurfam z vlago, ki jo izloča moja koža. »To je že res dolgočasno«, pravi kolega sprehajalec. Ja, pa kaj. JE pa, bolj kot je kdorkoli kdaj bil; še mrtev me peče. Potem si kristalno natančno narišem, kako me z obrazom proti mizi prepogne na trdo ravnino in si me nastavi. S kosmatima rokama mi vklešči trup in me kakor svinčeni plašč molče ogrne s svojim, da na lopaticah čutim njegovo srce, ki v kratkicah (donenja) sklada nevihtno koračnico. Delam se nebogljeno (dobro, da mi ne vidi v oči, ihihi), hočem se samo prepustiti, kot da ni nobenega prej, potem, zakaj, ničesar. Razžarjena kovina sem, v njegovih kovaških kleščah. Vroča in mehka, ravno pravšnja za domiselno oblikovanje.