nedelja, december 12, 2010

Sestavljanke

Vsak dan je sestavljen. Iz opravil, pogovorov, zaužitega, še najbolj pa ga tvorijo misli, neizrečene. Vsaka neizrečenost je oblaček, ki sestavlja naše dnevno nebo. Po nebu se orientiramo. Nebo je ogledalo, ki nam kaže smeri. Smeri so poti, ki prečijo ena drugo, skupno jih privlači nek cilj. Cilji se spreminjajo, si medsebojno kradejo smotre, ki so smerokazi - zelene mežikajoče se oči. V očeh je navdih, dnevno-nočna pesem, ki tudi med spanjem sestavlja svetove. Vsak med njimi živi, kadar mehko oblačje zeleni sredi belega poligona mišljenih reči.

(nek dan, sestavljen iz Kosovelove Vozil sem sem, Bergsonove intuitivnosti, Sartovih Besed, Eliassonovega "Tretjega projekta" , razbeljenega sonca in sončnih mandarin)

Filmček: http://www.jjfilm.dk/produktioner/kunst/olafur_eliasson/
S. K.: iz Vozil sem se

Rdeči oblaki so se odtrgali
mi od srca,
videl sem jih,
šel za njimi
preko sveta.