petek, december 30, 2005

Green eyes

Danes skačem bungee z Venerinega mezinca. Torpedo sem. Lava. V meni se vije katranasta cesta, v kotlu na grmadi kuham zastarela vprašanja, diši po smoli. Objemam gorečo kroglo in se z njo vrtim okrog Sonca, občasno iztiriva, ker veva, da le tako lahko odkrijeva še kak novi planet.


"He called me magdalene
So much my eyes have seen
Cleopatra
Would have wept for these of green
I watch the people leave
I walk this sorry town
When I saw him first
He was looking down
He called me Magdalene
My sea queen
But he would not look
Into these eyes of green
When we were there alone
No one else around
When I returned to him
He was still looking down
I came, I witnessed
Followed, found
Returned, returned
He's still looking down
Still looking down
And the people leave
Leave this girl
Leave this girl
Leave this town
And still he dares
Dares not look at me
He's drawing circles in the ground"

7 Comments:

At 4:40 pop., Anonymous Anonimni said...

kadar ima človek hudega mačka je edino kar lahko pove to da ima hudega mačka.

človek v kožuhu

 
At 4:43 pop., Anonymous Anonimni said...

res pa je da bi se mi prilegla tudi lubenica med kakšnimi nogami

žejen in lačen človek

 
At 5:16 pop., Blogger Špiklja said...

1. Najprej si na primerno temperaturo nastaviš termoregulator.

2. Čimbolj razmigaš svoje temensko oko - po hormonskih mutacijah nastopi paritveno obdobje.

3. V kopeli "lubenični sorbet" - brez pešk, seve - počiješ in si skrtačiš skuštrane hrbtne bodice ...

... pa bo.

Naj ti prija.

 
At 5:25 pop., Anonymous Anonimni said...

zadnjič sem pobožal eno žensko po golem hrbtu. in je v resnici pikala. prvič v življenju.

človek

 
At 5:34 pop., Blogger Špiklja said...

Bi jo moral še med ritnicama, mogoče tam ne bi. Nalašč.

 
At 5:47 pop., Anonymous Anonimni said...

sem jo. pa se ne spomnim. sem bil preveč pod vtisom hrbta.

človek z dvemi hlebci

 
At 5:55 pop., Anonymous Anonimni said...

sem pa ob pogledu na tvoje (;-))) lubenice prišel na zanimivo idejo. na 30-ih stopinjah bi ga bilo vredno vstaviti v eno ledenohladno.

 

Objavite komentar

<< Home