nedelja, marec 05, 2006

Fireball Lily (African Blood Lily)


Scadoxus Multiflorus (= veličasten kobul, jeznorit :))

The Sheltering Sky Theme instrumentalna muzika me trga proč od knjig. Deževna je. Želodčna. Ježi.

Tistega večera, ko je vstopil, je v meni zaigral nokturno. Tipke so me tolkle z viharno močjo, znotraj trebuha, po kosteh; najraje bi se ulegla pod mizo in se zvijala po sprotnih notnih zapisih. Tam cel kup ljudi, besede, kot ponavadi, šviga švaga druga mimo druge. Vedela sem, da sem pečena. Da se mi era »tik preden« = enkrat bo prišel, enkrat, ko ga ne bom pričakovala, sklenjuje. Z njegovim vstopom sem postala zaokrožena kot bakreni prstan, pa čeprav je vkorakal le v moje dihalno polje. Zanima me, če je čutil podobno. Čudno sva se spogledala. Kot dve srni z madeljnastimi očmi. Črna solza bi mi spolzela po licih, če se ne bi krotila. Črna zaradi masivnosti. Potem njegovi prsti tam na mizi, zasajen trnek v moje grlo. Morska zračnost, vdor svežine, kot da bi močan veter naenkrat razsul okna in sunkoma vdrl v zatohlo sobo polno dima in z ljudi potrgal obleke, jim skuštral frizure in zafecljal ude. V resnici je s tem prodrl bolj skozi mojo čustveno membrano, tolovaj. Negotovo sem se počutila, po koži mi je pognal cvetne popke. Zdaj sem mnogocvetnica. Odpiram se in zamiram, potem spet vzcvetim, se posušim, dežne kaplje me ljubkujejo in vlažijo ...


Jeznorita (* not today)

P.S. Rastlina vsebuje veliko strupenega alkaloida.

15 Comments:

At 1:35 pop., Anonymous Anonimni said...

sahara lounge

cl.

 
At 2:04 pop., Blogger Špiklja said...

ah oh uh ...

kaj delaš med zametom?

 
At 4:25 pop., Anonymous Anonimni said...

poskušam se navadit

čl.

 
At 4:28 pop., Blogger Špiklja said...

izobilja?

 
At 4:40 pop., Anonymous Anonimni said...

obleke iz snega. in seveda nenehne navzočnosti.

čl.


putumayo-sahara lounge-1-sharif-shiraz.mp3

 
At 4:49 pop., Blogger Špiklja said...

mhm, se mi je zdelo nekam poznano loungiranje, putumayo paše, razgaljanje snežnih ogrinjal

poslušam bossa novo, vadim medenične tresljaje in čakam, da se speče skutina torta z gozdnimi sadeži; več kot pol ure se je namreč pekla v pečici pri 0°, na ventilacija nastavitvi :)

 
At 5:06 pop., Blogger Špiklja said...

jaz imam tole:

http://www.putumayo.com/catalog/item.php?&item_number=135

trenutno me trese Ayub Ogada

 
At 5:19 pop., Blogger Špiklja said...

ne, pardon, tole je Cheb Khaleb s kompanijo, Arabic Groove album

ta muzika je lahko namesto nakita, tako cinglja

 
At 5:49 pop., Anonymous Anonimni said...

zamet je lep.

čl.

 
At 5:51 pop., Anonymous Anonimni said...

..in dekle, ki pečico obvlada, se zime ne boji.

čl.

 
At 6:00 pop., Blogger Špiklja said...

če bi videl, kakšno spakedralo sem napekla :>

torta zgleda kot zares nabrekel hleb kruha, okus ni slab, ampak najbrž se mora skutni del ohladit, ker zdaj razpada kot kašica, baby food

gdč. pek(essa) ravno ne bom

 
At 6:04 pop., Anonymous Anonimni said...

medenično jo potresi

čl.

 
At 6:10 pop., Blogger Špiklja said...

kaj sanjaš?

 
At 6:22 pop., Anonymous Anonimni said...

alkaloide. in pozlačeno lopato za sneg.

čl.

 
At 6:24 pop., Blogger Špiklja said...

:), še komu povej, mogoče jo dobiš za roj. dan

 

Objavite komentar

<< Home