sreda, september 27, 2006

wicked games

malo za hec ... moj rezultat 1, 2

zanimivo, nikoli se nisem imela za pretirano racionalno, prej emotivno; a mogoče nekaj le je na tem - metamorfoze, rešila sem še enega ... rezultat: racionalna.

tale je tudi zabaven; sploh moj izid :)

Disorder
Rating

Paranoid:
High

Schizoid:
Very High

Schizotypal:
Very High

Antisocial:
High

Borderline:
Moderate

Histrionic:
High

Narcissistic:
Very High

Avoidant:
Moderate

Dependent:
Low

Obsessive-Compulsive:
High

še? pa dajmo. saj so kar dosledni:
I'm" a O90-C52-E48-A4-N80 Big Five!!

zdaj se mi pa ne da več, dovolj. če se bo še kdo poigral, do tell.

6 Comments:

At 5:38 pop., Anonymous Anonimni said...

personality disorder resla prejsn dan. vsepovsod sem na low. madona, se pri psihicnih boleznih ne morem bit v povprecju! :P

 
At 5:57 pop., Blogger Špiklja said...

:))) ne vem, če nisi goljufala

poglej še enkrat mojo lestvico, iiiha! prej ni prijelo linkov (sem naknadno dodala copy-paste)

hecno, da tko rade rešujemo te psiho teste, že od nekdaj, a ne?

 
At 12:48 pop., Anonymous Anonimni said...

nisem golfala, kok se pa golfa? edino kar je, moja interpretacija vprasanj je mogoce bla mal narobe. (npr, vpr: do u often think abt kajtevemkaj? odg: ma ne often, vsake tolko. obkljukam ne. :P)
in ja, je fajn resit, ceprav mi rezultati najveckrat ne pomenijo veliko. kolega psiholog mi je ze zelo dolgo nazaj naredu en njegov test in moj rezultat je bil 'jebivetar'. to mi je ostalo v glavi :)

 
At 9:28 pop., Blogger Špiklja said...

Mhm, vsak jih razume posvoje, itak pa so presplošna, da bi bila relavanten pokazatelj česarkoli, zato jim tudi pravim igračkanja ;).

Mainstream formule, ki jih večina, upam, ne jemlje resno.

Jebiveter Ana se že bolje sliši.
Rat-in-the-draught.

 
At 10:54 pop., Blogger Vanja said...

Javlja se še ena Paranoid & Antisocial High!! Pa saj ne more bit tako slabo, jaz se čisto v redu počutim! :-)

 
At 10:20 dop., Blogger Špiklja said...

:) blago, komajda kaj (bravo!)

superwomen zlahka usklajujemo najrazličnejše "motnje", we can easily fool anyone!

 

Objavite komentar

<< Home