petek, oktober 06, 2006

Označevanje teritorijev

Odkrivanja kotičkov mesta, kjer se dobro počutim (krajšanja dolgih pavz med predavanji). Knjigarne. Kafiči za zjutraj in popoldan, ko se počasi že večeri. Kriterij všečnosti za obe varianti je čim manj mularije oz. nič. Ne prenašam kričanja srednješolcev, dušljivega dima in preglasne muzike. Zjutraj se raje usedem k velikim oknom, se pravi dnevna svetloba je pomembna, dobra bela kava in razgled, recimo. Rada opazujem ljudi, ki se jim mudi ali pa se samo pretvarjajo, da se jim, kot da je ležernost najhujša mestna prepoved. Veliko raznobarvnih obrazov je nesproščenih, napetih, kakor da bi čutili, da so opazovani. Popoldan se raje skrijem v temnejši prostor, decentno razsvetljen, da vseeno lahko kaj prebreš, napišeš. Dva, ki povsem ustrezata kriterijem, sem že odkrila. Za zjutraj in za zvečer (kavarna Podnevi in zvečer je sitno zabasana in ne izpolnjuje nobenega). Oba poleg miru in ostalega nudita še prostorne, snažne toaletne prostore; dodaten, nezanemarljiv plus, in v obeh streže uniformirano osebje, kar je seveda predpotopno, a skorajda simpatično (aluzija na Avstro-Ogrsko, šarm razpadajočih sistemov). Manire (stara šola) kot osvežilni eliksir.

Retrospektiva Kieslowskega ta mesec; ni čudno, da Mornar sanja, da me v mejlu pomotoma imenuje Kinoteka. In Platon, zeleno ter ples.


P.S. Odkrila sem tudi najboljši čaj, kar sem jih kdaj pila – jogi čaj z okusom ingverja in cimeta, mmm, zelo aromatično, jesensko, za sabo.

7 Comments:

At 11:37 pop., Blogger Vanja said...

Meni je najbolj všeč jogijski Choco s čokoladnimi zrnci in čilijem. Krasen z mlekom in medom!!

 
At 10:27 dop., Blogger Špiklja said...

tudi iz holy food? jih je več? na meniju sem samo enega opazila, res pa sem zraven čebljala z znanko.

 
At 11:54 dop., Blogger Vanja said...

Ne vem kakšnega imajo v holy food. Ta je iz bio trgovinice v Maxijevem podhodu. Jih pa obstaja ene par okusov, ampak jaz kupujem samo tega, ker je daleč pred vsemi!
Ingverjevega s cimetom si pa kar sama namešam. Je krasen za pozimi -za prehlade krotit!

 
At 11:56 dop., Blogger Vanja said...

Hm, tisti lokal, kjer strežejo v uniformah... Je to slučajno pri ježu?

 
At 1:46 pop., Blogger Špiklja said...

hvala za napotek, jo bom obiskala.

in ne, ni pri ježu :)

 
At 2:02 pop., Blogger Vanja said...

Pol pa nebi vedela kateri je, ker se namreč spomnim samo še enega kjer strežejo v uniformah (ta je sicer na kotnikovi) in je enako bizaren kot pri ježu...

 
At 2:10 pop., Blogger Špiklja said...

o ja, pa so, še več kot dva :)

zdaj pa res grem - sončna terapija.

 

Objavite komentar

<< Home