sreda, oktober 18, 2006

a walking dynamite

Ker izgubljam vero v denar, ki pada v žepe z neba (ko gre za koristne namene), že pišem listo želja dedku mrazu, čeprav me že nekaj let ignorira; že nisem dovolj pridna. Sprehodi mimo mnogih knjigarniških izložb mi namreč vzbujajo fetišistične skomine. Če se mi ne mudi, vstopim, se sprehodim med policami, kot da bom pokupila vse, kar imajo, celo vprašam prav petično, če imajo npr. grški slovar, izdan pred l. 1915, ker vem, da jih imajo samo v antikvariatih, gubam čelo, kakor da ne najdem zaklada, ki ga iščem in rahlo žalostna, a hkrati ganjena (nad pestro izbiro drog, ki jih nudijo) odidem skozi vrata, brez npr. Jutranje zarje, katere ponosna skrbnica bi rada bila; ji redno brisala platnice, se pogosto pasla po njenih idejnih livadah, da se ne bi posušile.
Ducate knjižic je, ki bi jih z veseljem imela v lasti, z vsemi lepo delala, a si jih zaenkrat ne morem privoščiti za dlje, kot nekajminutno prelistavanje. »Time is on my side,« ja, je. Opažam, da se gibljem v mestu knjigarn, kar ima name učinek tople odeje. Mogoče zgolj ubiram knjigarniške relacije mesta, ampak res je za vsakim vogalom kakšna. Čakam na razprodaje, jih kdaj imajo?
Namesto pravljice za lahko noč berem
tole, žal ne v tiskani obliki. Knjiga je orožje, zato se me pazite. Zaužila sem že kar nekaj smrtonosnih substanc, a pravi apetit se šele oblikuje.

»My genius is in my nostrils,« pravi gospod pravljičar.

3 Comments:

At 2:21 dop., Blogger Vanja said...

Imajo imajo. Prejšnji mesec sem knjižne apetite potešila v Rimljanki. Toliko knjig sem si nabrala, da sem jih potem kot mula vlačila čez celo Ljubljano :-). Umetniške (Taschen) imajo večkrat znižane, za leposlovje pa ne vem...

 
At 8:56 pop., Blogger Špiklja said...

sama svoja babi mraz, super ;)

kako pa je s filozofskimi? te bi mi najbolj prav prišle, bo treba s polnimi pljuči zajadrat na odprto morje

če si pa za kakšen jogi drink kdaj med tednom, te bom pa vesela (namig: na mail add. sporoči

p.s.: pa film zadnjič, ti je bil všeč?
tvoj predlog sem sicer zloadala, a imam zadnje čase probleme z zvokom, do konca volume, pa se moram skoraj na zvočnika nalimat, da slišim, zato gledanje izgubi čar, žal ...

 
At 3:05 pop., Blogger Vanja said...

Hm, ne vem kako je s filozofskimi. Vpiši se v njihov klub - ti pošiljajo maile kadar imajo znižanja (sem hotla "akcije" napisat - kar se za knjige ne spodobi rečt), pa še popust imaš - kar se kluba tiče pa nimaš nobene obveznosti...
Filma sem uspela pogledat šele pol - mi je všeč, čeprav ne toliko kot je na začetku izgledalo da mi bo... Itak so mi načeloma všeč vsi v katerih se pojavi Binochova Džuli.
Zadnjič sem bila na neki tipografski delavnici, pa so nam btw priporočili od Greenaweya The pillow book. Moram si ga končno dol zvlečt in že enkrat pogledat!

Bom vesela če se uspeva dobit na kakšen jogi drink :-), ti sporočim ko se bom kaj po Lj potikala!

 

Objavite komentar

<< Home