nedelja, maj 13, 2007

Preko črte?

Barca de pesca di Trieste, 1912, E. Schiele



Ne opozoriti na tovrstna naključna »odkritja«, bi bilo presebično. Med vadenjem, koncentracija zares na psu (snov gledam oz. berem, ne vadim – verjetno najbizarnejši način učenja logike > zato je rezultat pač tak kot je) se razveselim, če me lenobni tokovi zapeljejo malo spoti.


*Just a thought: morda bi mi pa profesor pogledal skozi prste, če iz logične terminologije spišem kakšno fletno pesmico ... kratko zgodbo, celo esej, če je treba, opozarjam pa, da po vsej verjetnosti zadeva ne bo deduktivno veljavna in da disjunktivni silogizem (DS) utegne biti emblem na kosu raztrganega jadra potopljene gusarske ladje, ex falso quodlibet (EFQ) pa bakrena, že malo zarjavela gravura na ukradeni skrinjici za nakit kakšne premožne gospe ...

3 Comments:

At 6:09 pop., Blogger Luka Omladič said...

Besno že cel dan iščem en F.N. citat, pa ga nikakor ne najdem - v tolažbo (a ne potuho;)tale, na katerega sem sproti naletel : k stvarem, ki lahko misleca spravijo v obup, šteje tudi spoznanje, da je nelogično za človeka nujno in da iz njega nastane veliko dobrega.

 
At 7:10 pop., Blogger Špiklja said...

no hvala, si že pomislil, da bi se preselil v drug kabinet?

kabinet ... za dobro jutro mi je nek umetnik "očital", da na blogu postajam malček kabinetna. da se čuti, da me berejo prfoksi. opažena.

 
At 7:12 pop., Blogger Špiklja said...

hja, "nelogično" sva verjetno razumela vsak na svoj način

 

Objavite komentar

<< Home