sobota, junij 09, 2007


prestopne módrosti

prekrižanih trepalnic božam
gubasto lice
na katerem sem zaspala ob modri halogenki
in vetrovnem nokturnu
zavesa se je strgla s karnise
in me ogrnila kot plet
z vlažnimi ustnicami pokusim
ta zmečkan obraz
bombažen je, preslinjen

na blazini je zalegla tudi knjiga
ki razprta ponoči oživi

njen zmršen ptič
z visečim perjem
ki je kot zmahan smoking
nemarnega natakarja
konča v trebuščku
mojega nočnega čuvarja

na vrtljivem stolu s tačko boksa trebuh
da bi izbruhal pernati smoking
in me z njim ljubeznivo pokril
čez ramena

v soju luči naju odnese
v topljivo modrino
ki je med nebom in morsko gladino
kolebnica iz drobnih kristalov
razpolavlja prazen prostor
in nama utira pot
da ne kolovrativa le po morskih plitvinah
ali nebnih širinah

čuvar mi leže
med razširjeni stopali
tako glasno zaprede
da se pod oknom zbere
mačje kraljestvo
kosmatinci se prerivajo, da bi zlezli
čez lesen okenski okvir
k nama
se povaljali v pernatem smokingu
in mi pospali med nogami

sunek vetra jim okno zapre
tik pred mokrimi gobčki
sama prestopava solnato kolebnico

zjutraj smetar z omelom prežene
neprespane vzpenjalce
ki povešenih glav poskačejo v grmovja
na zasenčenem steklu
se že lesketa sončen dan

po školjkah diši