nedelja, junij 17, 2007

Ptič na rumeni steni

Ena pozitvnejših plati medmrežja je, da te medtem ko iščeš neko določeno stvar, mimogrede odnese še kam drugam, kamor po vsej verjetnosti nikoli ne bi zašel samoiniciativno. Med takšna odkritja spada tudi tole, čigar delček slike sem izrezala za v sadovnjaški header. Za dovoljenje sem zaprosila, odgovora ni; dokler mi vožnje po njegovih tračnicah ne prepovejo, vabim vse, da se z vagončki popeljejo med drevesi, kot prijatelji Hânt'ovega strica (iz Hrabalove Prebučne samote, če je kdo bral), ki so mu po upokojitvi v velik sadovnjak za hišo pripeljajli odsluženo lokomotivo in nekaj tirnic, da je stric še naprej lahko opravljal svoje delo - dviganje rampe na železniški progi, pa še mali in veliki otroci so se ob vožnji neizmerno zabavali.

2 Comments:

At 10:53 dop., Blogger Nikolina said...

Mene je tudi nekam odnesloooo.. Na tvoj blog :p
ne vem, če je prav pozitivno..

 
At 11:07 dop., Blogger Špiklja said...

brez skrbi, Nikolina, o hujših pretresih še niso poročali ...

razmišljam pa, če nisem res nagnjena k pogubi, ravnokar sem namreč s tal pobrala neko malo stvar, podobno zrncu lanenga semena, ne vem sicer, odkod bi se to vzelo, tako drobno, da se je komaj prijelo blazinice prsta, ko vidim, da je "stvar" hrošček, ki sem mu z dotikom oz. odmikom s tal zdrobila dve nožici!

odložila sem ga na zunanjo okensko polico, upam, da je še mobilen

 

Objavite komentar

<< Home