torek, julij 24, 2007

Obujanje














Teh nekaj stavkov, fraz, je skoraj vse, kar sem se v enem letu ne prav zlahka naučila napisati in prebrati. Plus seveda nekaj slovničnih osnov jezika. Morda bi se znašla že tudi pri iskanju po arabskem slovarju, ki je povsem druga pesem, kakor ostali, ki jih poznamo. Arabske besede so namreč izpeljanke iz korena, ki ga tvorijo tri črke - razbrati jih moraš znati po občutku, in ti koreni so glavne orientacijske točke slovarjev-enciklopedij, saj iz njih izhajajo vse besedne družine.
Upam, da se mi v prihajajočem letu lektorat ne bo prekrival z obveznim študijem, da bom lahko z njim nadaljevala. Eno leto res ni nič, tudi tri leta niso ne vem kaj, verjetno pa dovolj, da se lažje, bolj tehtno odločiš, če se splača jeziku posvetiti zares, pri čemer bi bilo zelo dobro nekaj časa preživeti v kateri od arabskih držav. Govoriti in biti v stiku z domačini, je najboljša šola tujih jezikov. V to sem prepričana.

2 Comments:

At 3:09 pop., Blogger Devotchka said...

ti pošljem kako poročilo iz jordanije :)

v slovenščini, seve.

pa je sicer lektorat arabščine kvaliteten?

 
At 6:13 pop., Blogger Špiklja said...

mmm, skomini ... uživaj z vsemi petimi

ne vem, težko rečem, ker ne poznam razmer drugje, začetki so počasni, ne enkrat sem obupavala, velika večina neha po nekaj mesecih

jezik mi je zanimiv, ker je tako drugačen, sadomazo izziv


--- včeraj sem si izposoila Handkejevo Pesem trajanju, fina

 

Objavite komentar

<< Home