torek, avgust 28, 2012

Hiška brez lastnika

V tejle, ki ji pravim "moja hiška", že zelo dolgo nihče več ne živi, mislim, da niti ni povsem jasno, komu sploh pripada. Mogoče so se lastniki preselili v južno Ameriko, njihovi vnuki že pomrli itd. Meni je pa tako všeč. Mini majhna je, na idilični lokaciji, spredaj ima vodnjak, ki bi bil potreben korenite prenove, pa tudi vse ostalo. Žal je v slabem stanju, stene pokajo, ne vem, kako je z vodo, elektriko ... Če bi za njo žuborel še potoček, bi bila perfect. Zadnjič me je presenetila prijateljica, ko sva se sprehajali v njeni bližini in ji je rekla ... moja hiška. Hmm. Če bi bila moja, bi jo seveda prebarvala, ji nadela rumena, mogoče zelena polkna, uredila bi vrtiček. Če se ne bi iz nič za njo narisal še potoček, bi v skrajni sili zadaj, na skrivaj, poleti postavila bazenček za napihnit. In sončnik. In tako bi srečno živela do konca svojih dni!




P.S. Vsak naj bi imel svoje drevo. Jaz jih imam več.