sobota, december 09, 2006

pride in gre

zame bo vedno dekle z menstruacijo
prišla je s košaro sadja
rekel sem si: ta se ne heca
in ji razkazal mesto duhov
potem sva na balkonu pila žganico
na tleh delovne sobe sem jo vprašal
če se ne bova nič poljubljala
odprla je usta in z rokami pred seboj
narisala drugo sedišče
> da naju odnese v tandemu <
(verjetno je pozabila, da kdor visoko leta, nizko pade)
vprašal sem tudi
če se jo sme sleči
z aromo fig je dahnila usodni da
med nogami sem otipal vlažno vrvico
čez čas si jo je navila okrog prstov
podolgovat tujek je odfrčal kot nevešč vrabec
povabila me je bližje


dekle z menstruacijo pravi
da imam brata dvojčka
podobna sva si samo po izrazitem nosu in plavalski hoji
če jo srečam
je ne ogovorim
zakamufliram se med sebi podobne
in v ustih z jezikom oponašam toktokanje njenih čevljev

dekle z menstruacijo
kam nocoj hitiš


napisala sem si pesem, če bi jo on, bi bil gotovo deležen časti kakšnega pijanega poeta