petek, avgust 17, 2007

Flip-flop

Divje sanjarije zadnjih nekaj noči. Vmesno zbujanje, potenje, jadralnim letalom (na testnih vzletih) podobno kroženje do stranišča in nazaj.

Premlevam sinočnje. Iz čofotave gmote skušam razbrati kos smisla:


Velikokalibrska zabava, razvrat. Gostitelj nek znanec, svoj čas dežurni zabavljač - brez zadržkov, zdaj očka dveh okrogloličnih otročičev. Idustrijski coni podobna hala, psihedelična muzika, pomanjkljivo oblečena telesa vsepovsod. Francosko poljubljanje med dekleti, vzbujanje pozornosti. Izgubim bele japonke, kar nikogar ne zadeva, v meni – nejasno čemu –, sproži alarmantno stanje. Seks na vsakem koraku. Diabolično pačenje moških v jahalnih pozah, našopirjene, brezoblično-kladaste dekline. Premikam odvržena oblačila, da bi našla svoja obuvala. Odprem stranski vhod - - - druga scena. Ob bazenu nastop filozofov, kot v zborčku vsak zagovarja svoje življenjsko delo. Stresam glavo, da bi z nje pregnala deviantno predhodnost. Kontradiktorni govori možakarjev me pomirjajo, drug z drugim popolnoma nepovezani; vsakomur gre za svoje, čimbolj slišno. Sedem na rob bazena, namakam noge in poslušam zborovsko fušanje. Prisede rdečelaska, za roko drži fantka. Predstavi se, začudi me, da sva soimenjakinji. Pove, čigava žena je. Vbod v še svežo rano. V fantku iščem njegove poteze. Mali zagleda očka in mu skoči naproti. Ne zna plavati, v previsoki vodi nerodno hlasta za zrakom. Gospa čaka, da mu priskočim na pomoč, a ji mrtvo hladno rečem, da brez čevljev ne bo šlo. Tudi sama se ne premakne. Praznih oči gleda, kako fantičevi lasje kot alge kukajo na gladino, in spet poniknejo. Filozofi filozofirajo dalje, ko se glava družine naposled le požene v vodo. Opazujeva njegovo heroično zamahovanje, ki pa ne vodi k dečku. Z dolgo šapo me potegne v vodo, da jo v šoku še sama pogoltnem kot za šalo. Komaj razumljivo mi med mehurčki blebeta, naj mu vendar sledim: »Zdaj ali nikoli«. Z vsakim odrivom mi v prsih odmeva dečkov brezup, a me povodni mož magnetno vleče s seboj. Nič več se ne obrneva nazaj, izgineva skozi zidano steno.

slika

možno, da ~ inspired by