sobota, avgust 11, 2007

Vmesni užitki

Prvič, ko bom v Ljubljani, si bom kupila Sartrov Gnus. Čisto preveč mi je všeč, da ga ne bi imela na dosegu, stalno izposojanje in izpisovanje vsake druge strani je nesmiselno. Pogledala bom v tistem velikem antikvariatu, pri Kongresnem trgu, še nisem stopila noter, pa že ne vem kolikokrat sem se tja namenila.

Gnus, izmenjava sonce-dež, pms, grozdje in sladoled, kmalu bo zloadan The Go-Between (scenarij napisal sam g. Harold Pinter), grščino se bom začela učiti za septembrski izpit, sicer neobvezen, a se mi zdi škoda, da celoletnih predavanj, tedenskih mukotrpnih vstajanj ob 05: 40 (ki sem jih proti koncu vedno večrat odspala, na začetku nisem upala, ker je prof. pri prvi uri zagrozil, da lahko na semester manjkamo le trikrat, sicer nas ne bo spustil naprej ... potem se je samo še nasmihal, ko sem mežikaje tarnala, kako mi ne znese vstajati ... se nas je že dobro zapomnil, po priimkih in ne-znanju ... nekateri se ga bojijo, zelo precizen je, mislim izpita, meni pa se zdi, da točno ve, kaj oz. koliko lahko od koga pričakuje in da ne dela nobenih problemov), ne bi zaključila z oceno, ki jo morda kdaj kasneje lahko porabim namesto izbirnega predmeta. Nikamor ne bom šla, mogoče malo na sprehod, in ne želim si drugačnih planov. Razveselila bi se le kakšnega ribiškega popoldneva, kje na odprtem morju (še nikoli nisem lovila rib). Včasih mi je smešno, ko me kdo vpraša, kje sem bila za vikend, kaj sem počela. Dostikrat je tako, kot bo danes in jutri, pri čemer mi čisto nič ne manjka; večina ljudi misli, da nakladam. Da sem skrajno osamljena, zdolgočasena in ne vem kaj še. Ni res. Se sicer zgodi, a ne velikokrat. In vedno bolj odveč mi je, da se jim moram skoraj opravičevati za to. Prepričam jih tako-ali-drugače ne, takih, ki jih to čudi. Mogoče jim sploh ne bom več odgovarjala, naj si mislijo svoje; piko za konec stavka naj vsak postavi točno tja, kjer mu najbolj ustreza.

slika

"Sometimes, in poems, I am only dimly conscious of the grounds of my activity, and the work proceeds to its own law and discipline, with me as a go-between, as it were. But as you say, if not conscious, so much the better." ~ H. Pinter

1 Comments:

At 2:51 pop., Blogger skrivnosti gozda, rek & gorá said...

An ban pet podgan štiri miši v uh me piši vija vaja ven

 

Objavite komentar

<< Home