sreda, september 12, 2007

Sleepover pri Virginii

Prebujanje iz sanj je včasih tako prijetno. Ko si malo še tam, znotraj milnega mehurčka, tretjina pa te vstopa že na tla, ko počasi odkriješ toplo posteljo, dvigneš roleto, si pomaneš oči, odstraniš lase z obraza in jih zavihaš za ušesa. Slišim znan glas, ki se heca: »Vstani, muca copatarica, ura je osem, zunaj sije sonce, pa mraz je.« Zagodrnjam, da sem še v Cornwallu. Ne vem, kaj je tam iskal Lorca, a na dvorišču vile, v kateri sem prenočevala, je kot nad polkrožnim vhodom v cirkus s kovinskimi črkami pisalo Dom Bernarde Alba. Prepričana sem, da je bilo v Cornwallu.

Zvečer sem prišla tja, v spremstvu nekega otroka in njegove mame (v resnici mame ene od mojih prijateljic, pa se ne spomnim katere); v hiši je sicer živela zmešana ženska, ki jo poznam iz druge zgodbe. Otrok, ki me je spremljal, je na dvorišču, zvečer v pesku našel čevelj z visoko peto in se odločil, da ga nese noter, za darilo.

Po stopnišču smo stopili do vrat vile, presenečeni, da morje pljuska kar čeznje, ledeno mrzlo. Del hiše je namreč do oken segal v morje, ki je krasno bučalo. Zmešana ženska, lahko bi bila Virginia Woolf, se je ravno odpravljala na "večerni kozarček", odkoder je potem ni bilo vsaj štire ure, svojo punčko pa je puščala kar samo doma, spečo v kuhinji. Ker smo bile na srečo tam še me tri, kot da bi prišle na »sleepover« obisk, se je vesela zvijala pod deko kot mlad maček. Mama, s katero smo skupaj prišle, si je obula pancerje in šla na dvorišče malo »sprobat sneg«. Zima torej. Ostala sem v kuhinji z dneva otrokoma in težko čakala, da zaspita. Takrat bi splezala na podstrešje in od tam vso noč poslušala morje. Potem pa: »Vstani, muca copatarica, ura je osem, zunaj sije sonce, pa mraz je.«

fotka

8 Comments:

At 9:15 dop., Blogger adj. said...

Is it not strange how the Sea?

 
At 1:54 pop., Blogger Špiklja said...

kako morje kaj? nedokončan stavek, ali kakšen naslov česa morda?

 
At 2:18 pop., Blogger adj. said...

Yes, but is it not?

 
At 3:36 dop., Anonymous Anonimni said...

obožujem tvoj blog.
da boš vedla, da je komu tudi zelo všeč tvoje pisanje!

 
At 9:52 dop., Blogger Špiklja said...

tri ena zate

 
At 10:53 pop., Anonymous Anonimni said...

kako mislš tri ena?
jaz sem samo eden!
(al sem že trikrat napisal, da mi je všeč tvoje pisanje? :)
upam, da sem samo jaz zamutil, in da ti nisi slučajno mislila, da moj kompliment ni resen, ker čekiram tvoj blog že skoraj leto dni in občudujem tvoj dovršen stil, ter pestro vsebino.. požiram jo.
nočem te pa hecat kot dinozaver,
kateremu (ne obešaj se!) se vidi, da ne razume povsem tvojih misli :D
sicer je lepo biti tisti, ki ga ne dojamejo povsem in ostale pustiti v nejasnosti, amp jaz sem na glas navdušen nad tvojim blogom!!!!!
a je težko verjet, da mi je všeč kar ustvarjaš? :D kar je žalostno, ker mislim, da tvoj blog res izstopa, da ti ne po vsebini, ne stilsko, ne more vštric noben slovenski bloger. a ti prebiraš kaj druge bloge? :D

 
At 11:56 pop., Blogger Špiklja said...

si me prav v smeh spravil, komedijant z baklo v goli roki

me veseli -- ne rečejo tega ponavadi, ko si sežejo iz roke v roko?

 
At 12:31 dop., Anonymous Anonimni said...

ja ja,in to z zvito baklo :D
hvala za roko in tudi
da si sprejela moj kompliment! :D
ker punce imate, ne sicer vse, pač pa večinoma, kar precej obrambe, preden se naučite sprejeti kompliment.
no, moj je res iskren. nekje daleč nazaj sem prebral tudi, da si pisala svoj roman- če bo kej iz tega sprejmi moje prednaročilo.
sem prečital ogromno od leposlovja do modernejših stvaritev in mi res redke stvaritve pridejo do živega oz. imajo moj pravi rešpekt. sej ne da se spoznam, amp vseeno vem kaj mi je všeč in kaj ne---> tvoje pisanje mi v užitek. ne res, prebiraš kak blog? sam poleg tebe pregledam še duhovitega peterlamut.com
nazadnje sem odkril še whiteowl.blog.siol.net
amp tvoj je nad nad nad.- na blogosu imajo akcijo, med hišne blogerje bodo povabili tri najbolj priljubljene pisce, no moja trojica je zgornja. tvoji bralci smo deležni filozofije, umetnosti, idej, misli :D kar je pravi zaklad, ki ga tejle siolovi blogerji ne premorejo, ker vse prevečkrat zaidejo v pisanje 'kako sem se popraskal po jajcih danes zjutraj',
preveč aktualizirajo in bemtiš',
ne bi pišejo skupaj :D
sicer to nima zveze s tvojim blogom, samo dvomim, da lahko kdo tam preseže tvoj nivo besede.
tko da moja naj blogerka, me veseli :D
(zdej mi je pa nerodno :)

 

Objavite komentar

<< Home