nedelja, april 08, 2007

Barvanje

© fotka


Z na kratko postriženimi modrimi nohti, si je že sedmič šla skozi lase. Indigo barvilo z njih se prime tudi njenih blazinic.
»Zdaj ti dam lahko svoj prstni odtis. Ga hočeš?« reče, brez da bi ga pogledala. Z očmi, ki se odpirajo in zapirajo enakomerneje od katerekoli frizerije, zasleduje po mizi zlito vodo. Vaza še kar pušča.
»Ne, hvala. Sem okej tudi brez. Tvojega odtisa, mislim.«
Blazinice namoči v vodo in zavzeto opazuje, kako se kapljica modrine staplja v vitičast tok lužice, ki postaja bledo modra. Podobna barvi njegovih oči, kadar raztreseno gleda vstran.
»Tvoja igra me ne zanima, veš. Nikoli me ni. Samo domišljal si si. Da me bo pritegnila. Ker nisem vedela, kam vodi. Škoda, da tudi sam nisi vedel. Slab režiser si. Najslabši.«
S shojeno gumo čevlja, ki se drži njegove pete kot klop, podrsa po parketu. Temna sled, ki jo pusti na tleh, ga spomni na srpasto progo radirke, s katero si je kot otrok pred ogledalom brisal obrvi. Zanimalo ga je, kakšen bi bil brez.
»Zakaj si užaljena, kadar se počutiš negotovo? Odloči se že enkrat. Če si želiš stabilnosti, bi ti jo morda lahko nudil. Stalno vzdrževanje napetosti me utruja. Izčrpan sem. Rad bi se spočil.«
»Morda. Morda zveni podobno kot skoraj. Kot kar v redu. Kdaj drugič. Ali pa se slišiva. Če me misliš žaliti, predlagam, da raje s čevlji porišeš vsa tla. Ne bo ti jih zmanjkalo pod nogami. Nikoli. Lahko kar takoj začneš. Morda bom opazovala nastajanje tvoje umetnine. Morda.«
»Si to mahedravo ciničnost posvojila na moškem stranišču? Tam si z njo v molku brišejo riti izmozgani možakarji. Ženske na skrivaj pridejo izmaknit toaletni papir, pa se nalezejo smradu, ki ga same zakuhajo. V medli krutosti, ki se hitro sprevrže v trpljenje. Če jim ni hudega, tegobe prikličejo z novo barvo las. Ki pušča sledi. Dokler se nekajkrat ne spere. Potem je spet vse po starem. Ti umijem lase?«
Malo razmisli, potem prikima. Glavo nasloni na rob lijaka in se prepusti ugodju mlačne vode in ravno pravšnjega prijema. Njegovi prsti so nekoč gladili trebušček cmeravega dojenčka. Ta misel ji šine skozi možgane, ko jo razvaja z nežnostmi.